reede, 20. jaanuar 2017

Vaikus???

Hetkel juhtus nii, et Teele läks ise uinakule ja samal ajal viisin beebsi ka. Päris vaikus pole, sest ta köhib läbi une. Tal köha paremaks läinud, aga seoses hamba tulekuga on vist palju ila ja nii.


Aga mis asi see vaikus on? Seda mul päeval ei juhtu!!!! Elli on koolis. Tegelikult eile ka vedas, sest samal ajal kui Teele eelkoolis oli, magas beebs autos pika uinaku. Meil oli auto chill :)
Suured lapsed ammu uinakuid ei tee. Teelel mingi külmetus haigus hetkel. Pildil on eelmine laupäev kui Teele lihtsalt jäi mulle sülle magama kell 5 õhtul.

Ma võiks koristada? Või pesu pesta? Ei. Ma teen hoopis blogi ja naudin. Tahtsingi tegelikult koristamisest rääkida. Kui Tommiga kokku sain 10 aastat tagasi, siis mina olin see lohakam. Tema rohkem nagu Monk. Aga ma ei tea kuidas ja miks, aga minust on koristushull saanud. Enne ma seda endale ei tunnistanud. Üks sõbranna ütles, et mu maja on alati nii korras, nagu tema maja peale koristajate käiku. Mu õde võib ka tunnistada. Ma unistan 600 dollarilisest tolmuimejast!! Mul oli lausa paha tuju kui põrandal purud ja näpujäljed.

Kõik muutus kui mu emme-issi külas käisid. Tahtsin nendega võimalikult kaua koos olla kui võimalik. 2 nädalat ju läheb alati kiiresti. Selle aja jooksul ma imesin tolmu ainult ühe korra!!!!! Olin enda üle nii uhke. Ja nüüd ongi palju kergem olla. Proovingi ainult kord nädalas tolmu imeda. Las see beebi ajab seda suust tulnud piima käega ringi. Talle väga meeldib piimast kunsti plätsida. Mu isa ütles et ma koguaeg teen ringe kodus ja panen asju ära. Seda olen ka proovinud vähendada. Las olla sassis!!

Kas keegi teine ka Monk ja oleks vaja lõdvemaks lasta?? (pildil meie laupäevane gäng kaubanduskeskuse mängutoas)

Kommentaare ei ole: