neljapäev, 26. jaanuar 2017

Raamatutest tuleb tarkus?


Kuidas teil lapsena lugemisega oli? Ja kui võrdlete koolis saadud hinnetega või hilisemas elus hakkama saamisega? Võibolla tulevad esimesed kommentaarid :) Tegelikult ma olen üsna väga rõõmus statistikast vaadata, et keegi ikka natuke loeb me tegemisi.

Aga nûüd raamatutest. Mina lapsena palju ei lugenud. Mäletan, et vanaema sundis kohustuslikku kirjandust lugema. Hetkel olen väga tänulik talle. Ja koolis Tiina Meeri pani meid super pikkasid raamatuid lugema. Sinuhe jne. Ma talle ka väga tänulik. Aga hinded koolis mul keskmised, vahest paremad, vahest halvemad. 

Oma lastega oleme alati lugenud enne magama minemist või vahest pãeval ka. Neil ei tundu veel kannatust olevat, et Pipi Pikksukka või Bullerby lapsi lugeda. Või pole ma hea lugeja? Hehe. Aga lühemad kohalikud piltidega juturaamatud on väga hinnas. Hetkel just juubeldasin, sest beebs hakkas jälle 12h pikkust ööund tegema. Seda, sellest ajast kui oma toa sai ja 3mest uinakust 2 sai. Nüüd on meil 30-45min aega rahulikult lugeda ja juttu puhuda suuremate pliksidega :). Te ei kujuta ette kui rõõmsaks see mind teeb

Nad mõlemad valivad 3-5 raamatut ja see, kes valis - valib, mis keeles loen. Elli tahab alati inglise keeles. Teele vahest tahab tõlkimist. 

Kuidas teie peres raamatutega on? Ja kuidas teie enda elu mõjutanud on suur lugemus?

Annu :)

Kommentaare ei ole: