laupäev, 21. jaanuar 2017

Hommikusöök

Ma õppisin oma  vanemate siin olekul veel ühe tähtsa asja - hommikust sööma ja nautima. Vahepeal olin täitsa unustanud. Kartsin et beebsil tulevad gaasid kui liiga palju üht-teist söön. Aga koos vanematega sõin igasuguseid erinevaid toite ja beebsil kõik korras :).


Lapsed söövad koolipäevadel kas pudru või laiskadel hommikutel vähese suhkruga krõbuskeid piimaga/müsli jougurtuga. Ma ise olin nii rõõmus kui kohalikust pagarist leidsin nii hea leiva. See meenutab Eesti mitmevilja pehmikut! Sain paar nädalat nautida issi tehtud külmsuitsu lõhet. Teele sööb seda paljalt. Aga nüüd otsas. Ostsin kohalikku krabimaitselist lumekrabi asja. Täitsa söödav majoneesiga.

(pildil hommikusöök Eggceteras. Oleme seal mehega 9 aastat laupäeviti kohtingul käinud. Väga harva jääb vahele)

Hapukurk! Seda ma hakkan alati hurraaga sööma kui õde siia tuleb. Mõtlen, et kuidas ma seda iga päev ei söö. Aga ma polnud jälle ammu söönud. Avastasime isaga veel enda jaoks oliivid....mmmm....

Ma munade sõber ei ole kahjuks. Omleti või pannkoogi kujul võib vabalt :). Teele väga suur munasõber. Elli tahab French Toast-i. Mis see Eesti keeles on? Mis teie lemmik hommikusöök on?

Värskelt jahvatatud presskannu kohv. Mmmmm...Vahest enne uinumist juba unistan sellest :)

Kommentaare ei ole: