teisipäev, 24. jaanuar 2017

Asjad, mis rõõmsaks teevad

Mul oli sügisel selline väike madal aeg. Et tihti paha tuju ja selline jõuetuse tunne, et ma ei taha - ma ei oska - ma ei jaksa. See läks Novemberis ise ära. Arvan, et asi oli hormoonides ka. Ja siis muutsin natuke oma mõtlemist ka. Nüüd on peaaegu iga päev hea tuju ja energiat ka küllaga. Üritan nimekirja teha asjadest, mis mind rõõmsaks teevad, selleks ajaks kui peaks paha tuju kimbutama

*Hommikukohv ja mõnus hommikusöök ( šokolaad - aga ainult koos kohvi või teegi. Lihtsalt magusat ma ei saa, kui siis aint kummikomme. hehe)

*Muusika. Kas vanad laulud või youtubest uued. Või auto raadiost. Ja lastega koos tantsimine lemmik laulude ajal. Meil kodus täitsa harva vaikus. Enamjaolt mängib telekas raadio kanal. Kui mõni lemmikum lugu tuleb, siis alati mainin. Elli eile " emme sulle meeldivad kõik laulud ju". Teele lemmik siiani Justin Timberlade "Can't stop the feeling" - kohe hakkab tantsu lööma :)

*Blogide lugemine. Mul pole aega paljude lugemiseks. Hetkel loen Meiekäopesa, Britiblogi, Mallukas, Kuus sidrunit. Vahest mõned teised ka. Mulle meeldib teiste tegemistest lugeda ja kaasa elada.

*Kodu vahetult peale koristamist. Ma tean, et lubasin harvemini koristada. Aga see tunne kui kõik mänguasjad on peidus ja maas pole puru. Ja pole näpujälgi. See tunne on mõnus. Et vahest  ju võib. Aga ma ausalt palju rõõmsam piimaplekkidega põrandal kui ma 2 kuud tagasi olin :)

*Ma tean, et peab elama hetkes ja õnnelik on see, kes tunneb rõõmu tänasest. Aga vahest teeb mind väga rõõmsaks mineviku meenutamine. Ja eriti rõõmsaks mõne tuleviku sündmuse peale mõtlemine. Näiteks suvi Eestis ja mu 30 sünna. Aga täna rõõmustan tänase päeva üle - mõlemad suuremad piigad terved ja koolis!! Tagasi rutiini :)   (Väike vahemärkus, et siiski sain täna Elli koolist kõne. Ta jälle läks telki magama ja pärast kaebas kõhuvalu. Tõin ta koju ja ta täitsa tavaline laps. Ei kõhuvalu, ei palavikku. Nii, et ma ei teagi enam mis homme teha. Reedel ta niimoodi koju saadeti. Ja laupäeva veetis ka palavikus. Pühapäeval oli parem ja eile oli terve päeva energia pall!)

*Kaalu langemine. Minu puhul liigub kaal ainult siis kui rõõmus olen. Näiteks sept-okt. ei söönud ma üldse palju. Oleks pidanud kaal langema eks? Aga ei. Hakkas alles siis liikuma kui tuju heaks läks!!! Varsti olengi samas kaalus, kui enne rasedaks jäämist :).

*Jõulud ja lumi...aga nüüd kui need läbi on tahaks kevadet.

*Lauamängud. Oh oleks ainult rohkem aega neid mängida. Lastele ka meeldivad. Õega alati mängime ja õnneks on neid nii palju!!!

*Vaadata kui lapsed ilusti mängivad ja ei kakle. Selliseid juhte tuleb aina rohkem ette!!

*Vaadata lapsi nautimas aega koos nende vanavanematega.




Neid asju on veel ja veel...aga hetkel lõpetan. Pildil on Teele oma Magformeritega. Mind teeb väga rõõmsaks, kui on mõni asi, millega tal nii tore mängida on!

Kommentaare ei ole: