teisipäev, 17. jaanuar 2017

2017. Tere Kuke aastale

Mu armas blogi. Ma igatsesin sind.

Kell saab kohe kümme õhtul. Mul oli terve tänane ja eilne päev plaanis siia kirjutada. Ärevus oli kogu aeg sees. Aga siis lugesin oma viimaseid viite postitust ja need tundusid nii imelikud. Ma vist kord kuus tegin kokkuvõtteid toimuvast. Ja siis veel igasugused kirjavead. Ma ei mäleta kokku lahku kirjutamisest palju. Eesti keel polnud mu tugev külg koolis. Loodan mitte väga palju vigu teha. (kindlasti eelmise lause ülesehitus on nii vale kui üldse võimalik. Siin tuleb mängu inglise keele lause ülesehitus...)  Aga pole hullu. Sest kirjutan enam jaolt endale. Mul tihti igast mõtteid aga pole neid kirja pannud. Ja siis mõtted juba lähevad minema. Ja muidugi tahan ka laste elusid natukene rohkem kirja panna kui Näguderaamatu sissekanded. Samas ma tean kui toredad on kommentaarid, et keegi elab ka meie elule kaasa ja hoolib - Kommentaarid on alati väga teretulnud :) Ja luban ikka nii et täielik grammatika katastroof ei tule! Mind ennast ka häirivad mõned vead - tegematta. :D

Kui täna oleks tavaline päev olnud koos super naerulinnu beebsiga, siis oleks ammu postitus tulnud. Aga ta otsustas just täna olla kõige õnnetum mis ta paari kuu jooksul on olnud. Ma kahtlustan esimesi hambaid, sest ta juba seitsme kuune. Peaks vist tegema homme postituse sellest mitu pere liiget meil nüüd on ja millega tegeleme :).

Kolmapäeva õhtuti alati poole silma/kõrvaga vaatan/kuulan komöödia sarju "The Goldbergs; Speechless; Modern Family; Blackish". Teisipäeva õhtul on:"The Middle; The American Housewife; Fresh Off the Boat" ja esmspäeviti on Bachelor. Ma tavaliselt koristan või loen miskit samal ajal aga oma päris lemmikute ajal püüan vaadata ilusti :) Ma tean, et on veel igasuguseid põnevaid sarju aga mul ei ole tahtmist süveneda viimasel ajal. Need head kerged ja vahest naljakad (kõva häälega naeran ainult Modern Family ajal. Teised lihtsalt südamlikud). Eriti ootan The 100 neljandat hooaega ja Pretty Little Liarsite viimaseid osi. Selle sarja vaatasin ma läbi nii kiiresti. See on sügavalt sõltuvust tekitav. Nii palju et uuendasin Netflixi kontot nii, et saab korraga kahest kohast asju vaadata. Lapsed vaatasid lemmik multasid, et mina saaks oma sarja vaadata :D. Õnneks/Kahjuks sai sari otsa. Viimased osad tulevad suvel välja.

On aeg magama minna, sest beebs ärkab viimasel ajal aina varem ja varem... 5.30/6.30 vahemikus :O

Tsau tibud! Pildil kahe nädalane Isolde. Naeratab läbi une. Õues oli 30 kraadi sooja. Mis siis viga varjus lesida paar tundi eks? :)




Kommentaare ei ole: