pühapäev, 22. jaanuar 2017

Kui lapsed on tõbised

Follow my blog with Bloglovin

Meie pühapäev algas multidega. Sain ise 8ni, sest beebs otsustas teha 12h öö ja ärkas ainlt 2x. Oh oleks iga öö selline :D

Mängisime lauamängu kui beebs magas. Ta natuke närviline täna kui üleval on. See üks ige on tal väga paistes, et hammast iga päev loota :) Järgmisel pildil meie issi lauamängu kohvik. Pildil toimumas Piano Sing Along. Andrew mängis Disney lugusid, mis inimesed soovisid ja siis kõik koos lauldakse kaasa. Sõnade lehti pole vaja välja jagada, sest kõigil telefonid ja sealt kiirelt kohe leiab :)

Nüüd teevad lapsed Duplot. Võiks juba kõik terveks saada. Siis saaks õues käia ja tagasi kooli ka. Koolivaheaeg oleks natuke väga pikaks veninud. Suurtel tüdrukutel on üksteisest kindlasti puhkust vaja, sest kooli õhtutel mängivad nad nii ilusti koos. 

Ma ühelt emalt ostsin peaaegu kasutamata elektroonilise klaveri. Seal saab laulu ka lindistada. Igati vahva vidin tundub. Tahaks neile juba kätte anda, et siis uus ja huvitav. Aga ma ei taha, et nad arvaks et niisama saabki kingitusi. Tuleb ikka lihavõteteni oodata. Või sõbrapäevani? hehe

P.S mul kuues kord kohvi soojendada.
P.P.S ma pilte lisan niisama, et pole alati jutuga seotud. Mu sõbranna tegi nii armsaid pudipõllesid mulle.


Kommentaare ei ole: