reede, 20. jaanuar 2017

Pisike Bossu

2016 aasta juunikuu üheksandal kuupäeval sündis meie perre kolmas tütar. Sünnitus oli kõigist kolmest kõige pikem. Ja lõpus anti mulle seda ainet mis sünnitustegevust kiirendab ja tuhusid võimendab. Oi. Kui beebs lõpuks ilmavalgust nägi siis ütlesin "thank god you are out". hehe. Selline tunne oli nagu oleks Võitnud Elus! Või keskkooli/ülikooli lõpetanud. Täitsa algusest peale on Bossu olnud nii rahulik beebi. Mu emme ja issi ja õde hakkasid teda Bossuks hüüdma. Ma täpselt ei tea miks. Mina kutsun teda beebiks või beebuks või pumpkin-iks. Ta juba pikka aega naeratab nii palju. Kõik inimesed keda ta näeb on ta jaoks nii huvitavad  - ja alati peab neile ju naeratama. Ma loodan et suuremaks saades säilib tema hea tuju!!!

Oma õdesid ta jumaldab. Nende poole vaatamine toob kohe naeratuse näole. Ja eriti lemmik on talle issi. Peidab oma näo minu sisse ja siis jälle vaatab suure naeratusega issit. Ta oleks nagu mõni päev tagasi kaks korda sõna "issi" õelnud. Ilmselt kogemata aga õdedel tuli sõna issi palju hiljem. Seda raskem õelda kui emme.

Beebs sai alles seitsme kuuseks. Hetkel on meie magamistoas voodi kõrval tema voodi. Aga eelmise öö veetsin Teele vanas toas (panin jõulude ajal suuremad tüdrukud ühte tuppa magama). Kell 11 ajal käisin ja imetasin. Ja siis, ei kuulnud ma teda enne kui 6.30. Ma olin täitsa hämmingus. Aga päris magada ma selle aja ikka ei saanud, sest Teele natuke haige ja ajas mind mitu mitu korda üles. Tundub et ta magab paremini kui mina samas toas ei ole. Täna läks ta esimest korda magama Teele vanasse võrevoodisse. Näis mis öö toob  :)

Viimased paar nädalat on ta ilusti istuma ka õppinud. Imetamispadja panen alati igaks juhuks selja taha. Aga progress on super. Kui ta kuue kuuseks sai siis vajus ta isegi söögitoolis ära. Kõhuli meeldib talle alati olla. Mingil moel saab ta minna sinna, kus pahandust teha - prügikast ümber ajada vms. Ta rullib end ja siis keerab ja siis rullib veel. Nii ta sihtmärgini jõuabki. Pabereid ei tohi kuskile jätta, sest need on ta lemmik maius. Söömiseks pole ta veel valmis. Natuke on banaani ja avokaadot nosinud, aga mitte väga agaralt. Aega on "Food before 1 is for fun"

Olengi kaks sissekannet teinud see aasta. Teen endale pai, sest pole lihtne end istuma ja kirjutama panna, isegi kui ma ärevuses olen..

Kommentaare ei ole: