laupäev, 31. oktoober 2009

Devil´s night - saatana õhtu



Selline on tänane õhtu Põhja-Ameerikas, öö enne Halloweeni. Linn on täis purjus noori enamjaolt,kes on riietunud kostüümidesse. Kui poisse võib näha Elvise, meremehe jne kostüümides, siis tüdrukute juures on valdav olla lihtsalt Lits. Ehk siis kui neil tavaliselt on lühikesed seelikud seljas, siis täna olid need veel lühemad. Soe ilm on olnud (hetkel 17 kraadi sooja :S kummaline), nüüd 1 aeg öösel hakkas natuke vihma tibutama.Kolmapäeval käisin ka Luke´ga kaasas, natuke tööd tegemas. Seekord ei läinud nii libedalt... saime kahe peale kokku 60 Ei´d, aga 40 kasti sai siiki jagatud :). "Vengens" filmimine läks hästi. Ilmataat oli leebe ja vihma ei tulnud. Tegin "behind-the-scenes" pilte stuudio fotokaga. Panen siia ka ühe parima. Peale oma toidumürgitust olin terve kolmapäeva täiesti terve..ja siis täpselt enne magama minekut tundsin et kurgus hakkab kõditama..ja hakkasin köhima. (täpselt nii algas mu eelmine haigus nädal tagasi).Ja terve neljapäeva olin korraga kuum...ja siis külm....ja siis tundsin et mu pea kohe plahvatab. Mul oli ilmselt kõrge palavik see hetk kui magama vajusin. Magasime 3meni päeval ja läskime Spenceriga sööma. Võtsin Tai Vürtsise Nuudli supi, taimetoidu variandi. See mu lemmik. Ma ei ole mitte kuskil mujal sellist suppi saanud, kui Guelphi Golden Basili toidukohas. Kuna olin lubanud Candicile,et lähen temaga uuesti Skydiggerseid vaatama( seekord Hamlitonis), siis pidin minema, kuna mina oma lubadusi ei murra. Võtsin ühe Tylenoli tabletti ja hakkas täitsa parem, et kontserdile minna. Jälle oli samad lood ja sama järjekord. Aga mulle nende laulud meeldivad...mõnus õhkkond oli ka. Mul siin üks uus sõbranna Rachel. Ja just jõudsin arusaamale,et ta on nii sarnane mu kolledži grupiõega, Sirlega. Selline olemus...ja ma ei oskagi seletada. Väga tihti leian Kanadas inimesi, kelle jaoks on kaksikõde või vend Eestis. Kummaline, aga tore :).

Head ööd......õuduste ööd.........

ahjaa, termomeetrit - kraadi klaasi ei ole kellegi majapidamistes, keda ma tean. Siinsed lapsed vist teevad köh köh..ja võivad koolist koju jääda. sest kontrollida ju ei saa :)

Kommentaare ei ole: