teisipäev, 3. november 2009

Ikka haige....

Hommikul ärgates polnud nii halb olla, kui õhtul magama minna. Köha on ikka...selline kõrisev. Eile, laupäeval käisime meie Eggcetera kohtingul. Meie lemmik kelner oli kassi kostüümis :D. Vaatasin Eestis laupäevaste pidude pilte ja oli ka palju kostüümis inimesi...elavate surnute öö jne. Siin on halloweeni õhtu, nagu meil Eestis kadri-ja mardipäev. Aga siin lähevad emad-isad oma pisikeste lastega kaasa....või siis teismelised lähevad grupikesi. Mulle meeldib, et majad on kõrvitsatega kaunistatud. Lahedad kujundid...ja toredad tulukesed neil sees. Kuna ma olin haige, siis peole me ei läinud. Kesköösel jalutasime läbi Guelphi peo tänava.See oli väga kirju....purjus ja täis igasuguseid tegelasi. Kõige rohkem jäi mulle meelde elusuuruses Care Bear kostüümis keegi. Nii nups oli sees.Täna, pühapäeval värvis Tommi ema mulle blonde triipe ja lõikas ka. Suhteliselt okei jäi. Tahaks et superstaar juba oleks üles laetud.. Mina olen Marteni poolt!

Kommentaare ei ole: