kolmapäev, 14. oktoober 2009

Ilus päev!

Olen paar päeva täitsa haige olnud. Nina kinni..palaviku tunne..jne. Eile magasin 5ni õhtul. Pidin varem ärkama täna...kell 8 hommikul. Ma pole nii vara ammu ärganud. Päike paistis. Tegin omale kohvi ja pudru. Seadsin sammud tervisekliinikusse. Oma ammuses blogi sissekandes kirjutasin,et ma saan tasuta Total Body Modification. Räägin siis sellest lähemalt. Isabella tegeleb inimeste ravimisega käte teel ja keskendub peamiselt veresuhkrule ja määrab inimestele mida süüa ja millal süüa jne. Minul ta uuris läbi iga organi mu kehas. Ehk siis pani käe või näpu mõne koha peale ja siis mina pidin oma paremat kätt üleval hoidma ja tema surus alla. Kui ma ei jaksanud vastu panna, tähendas see,et organ on nõrk või vajab abi. Ja siis ta niimoodi üks haaval vaatas kõik läbi. Pärast seda rääkis mulle tulemustest. Mul oli rinnakorv natuke viltu, selle ta lükkas paika. Kui keegi mäeltab siis ma oigasin vahest et mul selg paigast ära ühelt poolt. Aga tegelilult oli asi rinnakorvis. Hetkel tunnen et seljaga on kõik korras. Ta ütles et mul on vitamin B6 puudus ja et ma olen 2% hulgas, kelle kehale kohvi ei sobi üldse - kofeiin ei sobi üldse. Kui osadel inimestel see kiirendab ainevahetust, siis minul aeglustab ja mõjub veresuhkrule.

Päike paistab õues, tegin paar pilti imekaunitest puudest, mis on nii nii värvilised. Mul nüüd ka valitud. Pärast valimist kolasin www.eesti.ee portaalis ringi oma id-kaardiga...niisama vaatasin eksamitulemusi ja muid asju mis seal ripuvad. Käisin eile joogas, sest treener ütles,et haigena tuleks ikka kuuma joogasse minna, et järgmine päev võin end halvasti tunda aga siis sellest järgmine päev peaksin end tervena tundma.

Meie majas toimunud Thanksgiving ehk lõikustänupüha lõunasöök läks hästi. Süüa oli palju. Siinsed inimesed vist eriti üldse ei söö keedukartulit, sest kõige popim on alati pakkuda kartuli purdu. Seda siis kas grillitud küüslauguga või peekoniga vms. Väga maitseb igatahes. Kalkun oli hiiglasuur. Mängisime Wii nitendot. Ma võitsin ühe korra bowlingus ja poksisin üksinda nii palju, et olin eile täitsa lihasevaludes. Siiani on ülakeha lihaseid tunda... Kõige lõpus vaatasime Candiciga mingit filmi, kus ma keskel magama jäin aga lõpuks üles ärkasin :P. Avastasin oma majas ka interneti ühenduse, kellegilt naabrilt. Asjad sain aetud.


Oki, lähen päeva natima. (joon ima kofeiinita kohvit hetkel). Mulle meeldib see,et kanadas saab aastaringselt värskeid vaarikaid ja maasikaid. Ja mitte üldse kallilt.

Kommentaare ei ole: