neljapäev, 29. oktoober 2009

Tere tulemast, tere olemast selles saalis suures...

Nii lauldakse iga kevad 21kooli kevadkontserdil, kui kontsert toimub Estonias :). Tore laul! Laupäevane Justini sünnipäev läks hästi. Tegin hõõgveini ja tuli täitsa välja.Kuna see oli keskaegses stiilis pidu, siis õues mängiti pehmendatud mõõkadega. Ma alistasin Tommi ...haha. Palju oli head süüa ka. Peale seda läksime ema juurest läbi,et tuua ära toiduaineid mis ta meile ostis. Jäime sinna istuma,sest telekast tuli Superman 2. Mina polnud kunagi näinud seda ja Tom niisama mälestuste jaoks vaatas seda. Päris naljakas oli. Pühapäeval käisin joogas ja siis tegin õhtusöögi tervele majale. Pruuni riisi ja köögiviljade


(baklažaan,asparagus,šampinjonid) segu. päris hea tuli. Kotlette tegin ka, mannas veeretasin ja siis praadisin. Kõigile maitsesid need huvitavad Meat Patties :P. Meie jaoks väga tavaline toit..aga nendele tuntus huvitav. ilmselt oli asi mannas. Esmaspäeval läksin siis Lukiga kaasa. 3 tunniga saime 40 heategevus karpi laiali jagatud. Sõitsime väikestesse linakestesse. Igasuguseid armsaid poode ja pagariärisi leidub seal. 3 tunniga saime kõik jagatud. Täna läks meil 5 tundi. Ilmselt oli asi vihmases ilmas. Panin paar koera-jalutamise postrit ka linn peale ülesse. Ehk saan mõne kõne ja mõne koera :D. Esmaspäeva õhtul käisin joogas ja peale seda läksin Jimmy Jazzi koos Candiga. Üks hetk läksime ostsime süüa. Mina friikartulied ja tema Fish&Chipse. Võtsin ka kalast ühe ampsu. Tunni aja pärast hakkas mul nii paha. Keset ööd ma oksendasin ja terve teisipäeva olin audis. Magasin...ja mul oli nii halb olla. Arvasin et mul oli parem õhtul, nii et läksin Tommiga kaasa Justini juurde. Aga ei, ikka oli halb olla, nii et ma ei söönud midagi. Vaatasime Val´iga "Princess Pride " filmi. Ma polnud sellest kuulnudki (princess buttercup..e.t.c.).Halloweeni peod on reedel ja laupäeval. Siin on halloween väga popp. Iga maja on kaunistatud...poed on täis õudusi ja kõrvitsaid jne. Võibolla lähen ka kommijahile..kui kuskilt maski saan :P.

olge tublid!. Meil on kella keeramine alles ees, eestis oli see vist laupäeval.
Pildil on Justini kelgukoer Thea!

Kommentaare ei ole: