laupäev, 24. oktoober 2009

Ilus sügispäev


Joogas olen ilusti käinud. Natuke annab valu kunagi valutanud põlv, aga ehk see lähen üle. See on ilmselt jooga poosist mis vajab "lock the knees".Käisime kolmapäeval emaga lõunat söömas Golden bazilis. Sain omale kõrvaklapid, sellised kummist pehme otsaga, mis otse kõrva lähevad. Need mu lemmikud! Need blokivad igasuguse müra, mis väljastpoolt tuleb. Täna päeval läksime Rachelliga (Jon Davise elukaaslane) Guelphi vahele autoga sõitma ja "location scouting", mis on filmimis kohtade otsimine. Tegime erinevates ilusates kohtades pilte. Sain stuudio Canon EOS XTi oma kasutusse. Siis läksime jõime kuuma šokolaadi ja käisime butiikides ringi. Pildistasime veel mõnda ilusat kohta ja siis Golden Basilisse õhtusöögile. Ma tellisin Tom Kha taimetoidu variandiga supi. 40 krooni ja väga maistev :).Rachel tegi välja :P


Rach viis mu koju  ja Candice juba ootas,et me hakkaks minema. Ta ostis meile Kitchener-Waterloo´s asuvasse Princess cinemas´sse piletid. Seal esines bänd nimega Skydiggers. Päris äge oli. Paul,keda esmaspäeval vaatamas käisin mängis ka seal. Tegin oma fotokaga pilte ka. Peale kontserti läksime ületee asuvasse Jane Bond pubisse.  Sain sealt uue sõbra ka, Brenti. Ta on oma olekult väga sarnane mu sõbra Henriga(siis kui me rohkem suhtlesime, nii umbes iga päev...oh aegu ammuseid). Tegin seal ka mõne klõpsu. Nädalavahetuseks oli mul kaks plaani.Kas 1) reede-laup koos Soch´iga North Baysse, seal Halloweeni peod. Soch töötab Video Diskorina Much Music firmas. Tal oli kaaslast vaja ja ma olin variant B. või 2) reede õhtul Candiciga Torontosse ühele kontseridile ja laupäeval Justini 30ndale sünnale, mis on keskaja stiilis. Arvasin,et mis tahes variant langeb olen väga rõõmus. Soch ütles,et kahjuks ma ei saa minna temaga. Ja ma sain kurvaks. KUMMALINE, et ma tahaks rohkem tööd teha kui pidu panna . aga raha on ju vaja :(. Õnneks esmaspäeval-teisipäeval lähen Luke´ga kaasa autoga linnade vahele sõitma ja aitan tal heategevus kaste pakkuda poodidesse. n.ö. hargneme. ja ta maksab mulle ka natu :). Thomas installis mulle Vegase programmi. Saan nüüd montaaži endale selgeks teha ja näiteks pulmavideo kokku keevitada. Ja siis järgmiseks tegelen oma arvutis asuvate fotoka-minivideode keevitamisega :). Selle uue fotoka kasutamise funktsioonid tahan ka selgeks teha. Aga olge tubli. Lisan mõne pildi tänasest ka :)

Kommentaare ei ole: