laupäev, 17. oktoober 2009

Seal kus metsikud asjad asuvad...

Täna oli rahulik päev. Päike paistis. Pildistasin natuke väga punaseid vahtrapuid ja veetsin aega oma lemmik kohvikus, juues ilma kofeiinita kohvi. Üks meessoost isik istus seal oma sõpradega ja ütles "Ou hey Annika". Ültesin siis hey vastu...aga ma ausalt ei mäleta kas ma teda näinud olen ja kus..ja kes ta on. Kummaline. Guelph on 100 000 elanikuga linn. Sarnane Tartule, sest Gulephis on üks suur ülikool ja seda linna kutsutakse ka ülikooli linnaks. Pluss on Guleph väga roheline ja rahulik linnake. Üksteist teatekse siin päris hästi. Vahest tuleb mulle ette selliseid juhte kui keegi suvaline inimene äkki pöördub minu poole ja ütleb "You are Thomas Gofton´s wife, aren´t you". Kas nad on kunagi sõbrad olnud vms...ja facebookis ringi kreepinud. Nii see tänapäeva elu on, kõik on kõigile mingit viisi pidi teada.
Läksime Candice´iga kinno "Where the Wild Things Are" vaatama. Nii ilus film oli. See oli ühe lasteraamatu



järgi tehtud film, aga mina nautisin seda ka ilma raamatust midagi teadmata. Pisarad tulid ka üks hetk - ka Candicil :). Film maksab siin alati 9.99, ehk siis 100 krooni. Ei ole siin maal mingit hindadesõda - alati 9.99. Ja imelik on see et päevaseid seansse üldse pole. Coca cola plazas on iga kell midagi...aga ilmselt Tartus sama moodi kui Gulephis 3 seanssi päeva peale. Popcorn ja jook on suht kallid. Väike popcorn ja jook on umbes 90 krooni, aga selle eest suur jook ja suur popkorn on 100 krooni. Filmi muusika oli nii hea. Tom just leidis ühe lehekülje, mis on nagu raadiojaam filmimuusikale. Võite vabalt kuulata...mõnus muusika.
Jehuu, homme on laupäev. Meie päev ju!. Lähme koos joogasse, sest oleme mõlemad suhteliselt terveks saanud. ja peale seda on Eggcetera! :)

3 kommentaari:

Eliise ütles ...

mul on külas arvuti spets eliise kes õpetas mulle selle kirja kirjutamist.ta on selline gigant.teie elu on seal küll kohutavalt kallis kinos käimine teeb sinu vaeseks ühe hoobiga,ja kokasi ei tohi üldse juua .kas seal joodavat porilompi ei ole ?aga kuidas sinu tööl käimise lugu edeneb ? meil,vanaema,kui rikas laskis soojuse puhuri panna ja nüüd mina puhun kõik oma rahad ee-sse.bay gunnar.

Eliise ütles ...

gunnar

Annika ütles ...

Kirjutan mõnes oma uues sissekandes oma töö asjadest!