teisipäev, 6. oktoober 2009

Natuke pulmast


Reedel oli mu viimane jooga päev. Kümnest päevast kokku käisin kohal 7. Päris hästi. :)  Peale joogat käisime Golden Basil´is söömas koos Nicki ja Spenceriga. Nad kahekesi läksid sama õhtu Usasse Marylandi, filmima. Me valmistasime Kaylanile pulmaks kinkekaarti. Jõudsime laupäeval kohale 11. Tom läks poiste tuppa ja mina tüdrukute tuppa. Kogu pulm toimus ühes ja samas hoones. Väga kena koht: Old Mill. Kõik on ühes kohas olemas, Spa, hotellitoad, juuksur, isegi kabel. Ainuke miinus on see, et seal on mitu-mitu pulmapeo paikka, nii et eile toimus seal 4 pulma. 9.09.09 toimus seal 14 pulma - hullumaja. Meile tuli juuksur tuppa. Kuna soeng maksis 700 krooni, siis ma otsustasin ise omale teha..ja väga hästi tuli välja. Juuksur andis mulle paar juukselõksu ka, et mul püsiks soeng peas. make-up´i tegin ka ise. :). Kell 4 oli abielu sõlmimine kabelis. Kuna see oli ateistlik pulm, siis polnud seal ühtegi risti ja jumala nime ei mainitud üldse. Kaylan oli väga kaunis,...nii ilus kleit!!. 15000 krooni maksev kleit...uhh. Pulmapeo saal oli mõnusalt hubane. Minu lauas olid noored Guelphist, nii et meil sai palju nalja. Avatud baar oli, ehk siis sai nii palju juua alkoholi kui tahes. Ainult õhtusöögi ajaks pandi baar kinni paariks tunniks ja veini klaase täideti pidevalt. Eelroog oli mingi butternut squash supp ja pearoaks kana seenekastmes koos kartulite ja aurutatud juurviljadega. Magustoiduks oli Mousse kreem. Keskööl sai crape+sid, ehk pannkooke. Ma olin nii ärevuses,sest ma nii nii tahtsin midagi soolast, aga need pannkoogid maitsesid nagu tordipõhi. magusad plönnid. õäkk :P. Tantsida sai ja nalja sai :). Muusika valik polnud just kõige parem ja fotograafid tundusid mulle nagu hullud   - jooksid ringi et tabada igat hetke!. Lahkusime 1 aeg ja võtsin paar purxi ...sest mul oli maailma suurim soolasenälg. Lisan paar pilti ka. Täna sadas vihma päev läbi ja me magasime 3meni päeval. Eile magama saime 4 ajal.

sauka
(Karolyn, Julianna ja mina)

Kommentaare ei ole: