teisipäev, 29. juuni 2010

Möödunud jaanipäevast...

Neljapäeval juhtus mul nii,et kogemata sattus ka mu mobiil telefon dušši alla, mille ma alles liiga hilja avastasin. Ja enam ta nüüd käima ei lähe :(. Sain omale kasutada Tommi vana Blackberry, nii et number on mul sama :). Reedel töötasime Lukiga päris edukalt. Tema vahetas karpe ...lisas komme ja mina käisin üksinda uutelt kohtadelt küsimas ja sain 22 "Jah´i " ja 10 "Ei´d". super! Siis käisime veel super marketis, kus ilma seemneteta arbuus oli 2 dollarit. Kaal ei loe..ainuke piirang oli, et päevas võib üks pere osta 3 arbuusi :D. Ma ostsin 2 :)

Läksin närvi kui jooga-stuudio peegleid puhastama hakkasin. Sest keegi oli eelnevalt need täiesti ära mäkerdanud. Et mitte inimeste higi..vaid eelnev koristaja ei oska peegleid üldse puhastada. Uhh. Heal päeval kulub mul 30. see reede läks tund ja 15 minutit puhtalt peeglitele.Aga noh positiivses/ego mõttes, vähemalt kord nädalas saavad peeglid täiesti plekituks.

Laupäeval sadas päeval vihma ja me mõtlesime Tommiga kas ikka tasub 70 dollarit raisata ja jaanipäevale minna. Aga siis peale joogat hakkas selginema ja otsustasime minna. Ja ma saan juba ette ära õelda,et see oli parim otsus! Ma pole siiani sattunud ühelegi sellisele üritusele, kus kohalikud eestlased kokku saavad. Igal võimalusel läheks veel. Jõudsime kohale just siis kui kontsert käis. Esinesid rahvatantsijad ja Hamlitoni Eesti koor. Rahvatantsijate hulgas oli mu sugulane Elin, kes mind Tiidu ja Susaniga tutuvustas. Nad laulsid kooris ja nad ka mu sugulased. Tore oli nendega juttu rääkida. Tiit tutvustas mind nii paljudele inimesele, õeldes uhkelt "see on minu sugulane" :). Siis nad tutvusttasid mind ühe naisega, kellel tütar Jaanika. Nad pidid mind ära röövima, kui neil plaanis randa minna , päevitama. Naljakas oli kuulda...mu ema ka selline, et kohe kui päike ja vaba päev on,siis päevitama. Mulle ka see pisik külge jäänud. Kontserdil lauldi paar Valgre laulu. Tore oli kuulata. Viimane laul oli "ta lendab mesipuu poole" Laulsin rõõmsalt kaasa, sest ma seda ju laulupeol ka laulnud. Ja siis kui tuli see koht " Nii hing, oh hing, sa raskel a'al -" siis äkki hakkasid mul suured pisarad silmad jooksma. Nii võimas ja ilus laul, mis muutis emotsionaalseks ja nostalgiliseks :) Lihapirukaid ostsime ka. Tiit ja Susan kutsusid mind tommiga nende koori laulma. Kes teab, äkki lähemegi.

Lõkke ääres oli väga palju inimesi. Ja üks hetk suutsin leida need inimesed ka ülesse, kelle blogi loen :) Vahva on niimood kohtuda inimestega, kelle kohta tead nagu päris palju (blogidest) aga näinud päris elus pole. Lõke oli kaks korda kõrgem kui inimesed. Kell liikus jutustades nii kiiresti, et me ei märganudki kui juba kesköö oli. Vihma ei sadanud õhtul enam üldse. Kahjuks unustasin fotoka maha, nii et pildid pole väga hea kvaliteediga..ja videod ka mitte (tehtud tommi blackberryga). Aga mind on ühe video lõpus näha ja teises natuke rohekem :). Selle värvilise foto ja lõkke foto sain Toomase blogist, ta tütar Mari tegi pilti. Kokkuvõtteks oli super üritus.

Pühapäeval aitasin stuudio liikmel kolida.See nädal tuleb üsna teguderohke. Kino, Toronto, ja nädalavahetusel sõbranna enne-pulmi-tüdrukute pidu. See toimub Owen Sound linnas...ja et sinna ta suvilasse saada, tuleb paadiga minna. Ilma lubab ka väga kuuma - tore, ma aint vees istungi siis :)..vana kala nagu ma olen. Ärevus!
Ma tean et eelmises postituses kurtsin,et liiga palav on. Aga samas see on hea et iga hetk saan lühikeste riitega kodust lahkuda ja ei pea isegi dšemprit kaasa võtma, sest külm ei hakka isegi mitte öösel. Sääski on minimaalselt, edu teile Eestis nendega võitlemiseks!!

Videosid laadisin youtubi 4 tükki. Mind näha video lõpus tavaliselt.
Jaanilõkke omas on väike tervitus ka minu poolt ;)

Minu channel/kanal youtubes!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

siin gunnar .kui sul on probleeme ,siis kirjuta mulle kirjas ja saada see lennu postiga ,aia 29 76605,jne..

TT ütles ...

Tuletab meelde seda kui ise nii 20 aasta eest mõtlesime, et kas raatsime $40 peo eest maksta. Aga läksime ikka ja ei kahetsenud, tore tunne oli, et ka kaugel kodumaast eestlased ikka vahel kokku tulevad.

Annika ütles ...

mõtlesin,et alles viimasel ajal hind kõrgeks tõstetud, aga kui 20ne aasta eest ka nii oli, siis eks nii ka jääbki.