neljapäev, 24. juuni 2010

Suvekuumusest

Mõni võib olla arvab,et Kanada on põhjamaa ja siin suviti ka suhteliselt jahe. Tegelikult pole nii üldse. Hetkel on kell 20 minutit üle kesköö ja väljas on sooja nii palju nagu pildilt näete. Ehk siis öösel palju jahedamaks ei lähegi. Nendel inimestel, kellel õhukonditsioneere pole (k.a. minul) , on üsna raske nii soojaga magada. Puhur aitab õnneks nii palju et natuke õhtu liigub ja saab uinuda. Eelmine öö oli 19 kraadi. Ma vanasti nägin unenägusid väga tihti ja mäletan neid ka hästi. Viimasel ajal ei mäleta midagi. Bikram on vist mind sügavamini magama aidanud. Aga kuna eelmine öö oli nii soe, siis nägin und ja mäletasin ka hommikul. Õudusunenäoga oli tegemist - 

..unes oli nii et kõik inimesed seisid ühel muruväljakul, metsa ääres. suur puu keskel..ja lihtsalt seisid seal. mina ka. nagu oleks UFOd hüpnotiseerinud vms.selline hästi kriipi tunne oli seal seista.("Dreamcatcheri "filmi sarnane).. Lapsed ka. kui laste kõrvale seista, siis pidi kergem olema..vms siis äkki olin ühes elumajas kus elas ema koos oma kahe vanema tütre ja ühe nooremaga. Mõtlesin,et oh,see eelmine jube seisak oli lihtsalt uni. Aga siis tuli äkki tunne peale, et "this isnt over yet" selline tunne nagu filmides kui nagu tundub et õnnelik lõpp aga siis läheb film edasi ja juhtub midagi sitta. Ja siis need vanemad tütred olid hästi head mu vastu...Kõndisin suurde tuppa. Noorem istus tugitoolis..ja hakkas mind passima. Sellise väga intensiivse pilguga. Ülejäänud pere tuli ka sinna. aga ta ikka passis...ja üles midagi deemonliku häälega...lahkusin sealt kohe. ja siis edasi olid kõik inimesed kes ellu veel jäänud koos. Et oli tegu nagu maailmalõpuga sarnase asjaga....Ja kohtasin veel Thomase ema venna-naist, kellele õpetasin kuidas Antihitosid teha, et Jalapeno pipart ei tohi unustada. Kumma-kummalised uned mul.

Siiamaani ma väga palju ilma pärast virisenud pole, aga tundub et nüüd hakkab hullemaks minema. "Feels like" -" Tundub nagu" tuleneb sellest et tavalisele temperatuurile liidetakse Humidex - õhuniiskuse näitaja. Sest õhk tundub palju kuumem ja raskem on hingata kui niiskust palju. Kanada teises otsas, Vancouveris ei ole õhuniiskust pea üldse, vähemalt mitte sellist nagu meie siin Ontarios. Usun et kui oma aias bassein oleks ja toas õhukonditsioneer, siis poleks mul mingit muret. Isegi kui lähi-tulevikus sellised luksusi veel lubada ei saa, tahaks tööle minna kohta kus ikka jahe on ;).  On väike võimalus et nüüd suvel saan kuskile farmi natukeseks tööle. Kui õnnestub saada, eks ma siis kannatan kuumuse ära :)

P.S - pange tähele Sunset aega - 9 õhtul...ja nii iga õhtu. Ei ole meil nii valgeid suve öid kui Eestis..ja ei tule ka. Selle eest läheb siin talvel alles 6-7 ajal pimedaks, kui Eestis juba 4 hakkab hämarduma..

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

siin gunnar,minu telefon 6560519 on nüüd pidevalt autom. vastaja sina saad lugeda minule kirjutatud kirja 10 min.mina loeks siis seda järgmisel päeval .kirjuta oma raskustest võibolla saan ma aidata.gunnar.

Annika ütles ...

Hehe...onu gunna, mul pole väga suuri raskusi :) Saan ilusti hakkama. Püüan millalgi helistada, kui õigel ajal netis peaksin olema.

kalli-kalli Annu :)