esmaspäev, 14. juuni 2010

Nädal taas möödas

Aeg liigub ikka väga kiiresti. Alati kui jooga stuudiot koristan mõtlen,et hea et ikka ainult kord nädalas ja see järgmine reede on nii kaugel. Aga näe reede tuli kätte nii kiiresti kohe :D.  Esmaspäeval läksime emale külla. Tegin seal nuudleid ja kana süüa neile ja endale. Peale joogat läksin jooksin 15 minutit. Õues oli nii külm tuul ja olin veel higine ka joogast.

Teisipäeva päeval aitasin Joshi muusikavideo valmimisel. Oli piknik ja mängisime mingit Thicketi mängu, kus tuleb end puu taha ära peita. Siis olin tubli ja läksin spordiklubisse. Body pump tundus üsna tehtav...aga oi oi...järgmine päev oli selline lihasvalu et jah :P. Tri-stepis ja istmikus :P. Ahjaa, teisipäeva õhtuti nagu teata lähme alati Bobby O Briani pubisse, seal poole hinnaga eelroad. See ainuke kord kui nädalas natuke kiirtoidu moodi toitu sööme. Vanasti oli see komme lihtsalt minul ja tommil ja teistel stuudio liikmetel. Aga nüüd toimub teisipäeviti synnemas "Players without strings" grupi kokkusaamine. Nad improviseerivad. Näiteks võib neile anda mingi teema ja nad peavad selle teema järgi etendama midagi naljakat, ehk siis improviseerivad koomikud on nad. Üks neist sai teisipäeval 19 aastaseks ( see Ontarios alkoholi joomise alguse aasta). Ta siis tuli ka pubisse ja kõik ostsid talle erinevaid jooke, et talle ikka meelde jääks ta 19 sünna (ehk siis Ei jääks meelde) :P. Pidu jätkus stuudio kõrval majadevahelisel parklal. Õnneks ümber ringi töö hooned ja inimesed ammu oma kodudes tuduvad.

Kolmapäeval oli mul väike peavalu...ja unine olin ka, sest sain ainult 6 tundi magada. Aga ikkagi olin tubli ja käisin joogas. Sain toksiinid välja higistatud :P. Neljapäeval töötasin Luke´ga. Ma higistasin päev läbi ja samas oli mul koguaeg külm, kuigi õues polnud külm, ainult väike tuuleke. Nii et ma arvan et esmaspäeval jooksmas käies sain väikse pisiku. Aga nüüdseks olen juba täitsa terve. Peale Luke´ga töötamist heitsin korra pikali kodus ja jäin magama. Õnneks ärkasin üks hetk üles, sest oli aeg joogasse minna. Seekord oli mul nii hea meel sooja sauna astuda. Ja seal ma terveks saingi :). Seekord oli mul reedel mp3me mängija kaasas stuudio koristamiseks. Lahe oli muusika taktis möllata. Arvasin et tänu muusikale läheb kiiremini, aga millegi pärast läks kauem. Koristuslaine ei läinud üldse üle - tegin veel 1 aeg meie toa kodus korda.

Laupäeval ärkasin kell 7, et 8 joogasse minna ja et kell 10 hommikul turule minna. Turg on avatud iga laupäev  7-12 päeval. Ajasin tommi keskpäeval üles ja läksime ühe stuudio liikme pulma. Seekord Tom filmima ei pidanud. Esimest korda istus ta koos minuga toidulauas (eks meie enda pulmas istusime ka ikka koos). Väga tore pulm oli. hea toit, avatud baar (osades pulmades on joogitalongid, või siis peab iga joogi eest maksma. aga avatud baari puhul on kõik tasuta). Ma ei ole kunagi õlut armastanud, aga nüüd äkki polegi see nii hull. Sest kanged joogid -viin, rumm jne mulle üldse ei istu. Ja siidrit siin maal küll müüakse aga see on kallis ja mitte populaarne, nii et pulmas seda küll ei leidunud. Lisan õlule Ginger Ale ja tulemuseks on selline mõnus naistekas jook nimega Shanti! Pulm oli üsna Kanada traditsioonide järgi, ehk siis erilisi tradistioone polnud. (kõned, tants isaga, tordi koos lahtilõikamine, sukapaela/lillekimbu viskamine). Pidime 9 aeg lahkuma, sest Improviseerivatel koomikutel oli nende esimene etendus Synnemas. Kuna lahkusime 10 aeg, siis jäime ilma, aga pole hullu, küll nad uuesti esinevad.

Oli teise Tommi(tom brown) sünnipäev. (tomme on hetkel 4 siin - jooga stuudio omanik/treener, minu tom, tom brown, tom wright).Wrightiga käib minu tom spordiklubis nüüd. 2 korda nädalas. Wright oli kunagi eratreeneer, nii et mul hea meel,et nad koos käivad :). Brown on minu tommi parem käsi hetkel. Ta vaikselt õpib monteerimist ja kaamerat ja kõike vajalikku et minu tommi elu natukene kergemaks teha. Browni sünnipäev oli peale improviseerivate koomikute õhtut ( Wright ja Brown on mõlemad selle koomikute gruppi loojad. Ja minu tom kunagi oli grupi liiga. Nüüd tal liiga palju tegemist aga ta vahetevahel tunniks ajaks püüab teisipäeviti jõuda sinna). Uhh. Ajan vist liiga keerulist juttu. Aga loodan et natuke on arusaadav. Sain ühe uus sõbranna ka - Jessi, kes nüüd Browni tüdruksõber on. Ta tahab selle pärast joogasse tulla,et näha kui hästi ma poose teen. haha. raudselt see päev kui ta tuleb on mul halva-kordinatsiooni-päev. Sest tõesti - iga päev on erinev, kord teen kõik hästi , teinekord mõtlen et oleks nagu estimest korda . Hetkel 74 tehtud. Jon ja Rachel tulid ka kohale. Rachel üritas oma mingit odavat veini juua aga kuidagi alla ei läinud. soovitasin talle natuke ginger alet lisada ja ta ütles " wow, miks ma seda küll 2 tundi tagasi ei proovinud". Jess sattus ka üsna vaimustusse Shantidest :p. Oh mind kurjajuurt. Magama saime 6 ajal. Kaanisin palju vett enne magamajäämist ja ärgates ka. Nii et kella 4jane jääga täna oli täiesti okei. Sai higistatud ja poosid tulid ka välja :).

Ma tean et lubasin 3 korda nädalas spordiklubis käia, aga tänu lihasevalule käisin ainult korra. Nii et järgmine nädal püüan 2 korda käia - teisi ja nelja. pump ja siis combat. See peaks tehtav olema. Aga kes teab, võibolla tuleb jälle peale teisipäeva hull lihasevalu :D. Neljapäeval lendas lennuk Toronto-New Jearsey-Copenhagen-Helsinki ilma minuta. Tegin täiskasvanuliku otsuse mitte lennukile minna. Usun et kuu aja pärast peaks mul viisa käes olema ja saan tööd otsima hakata. Vaikselt olen juba hetkel ka otsinud. Muidugi oleks tore olnud koju minna. Aga otsustasin siis täiskasvanud olla..ja ükspäev olen nii rikas et võin endale lubada 2 korda nädalas Eestis käimist ;).

pikk jutt, sitt jutt

Head ööd!

Siin jooga pildil pole mina. aga kui ma alustasin siis mu jalad ei tõusnud üldse..ja siis mingi 10 cm. aga nüüd on mul enam vähem sama kõrgel kui sellel neiul mustas.

Kommentaare ei ole: