kolmapäev, 23. juuni 2010

Jaanipäeval kõrgeks kasvab rohi...

....rinnust saati kõrgub kastehein. Ütle kus ma rada teha tohin - igal pool on noor ja õitsev hein.
Selle lauluga tuleb igasuguseid mälestusi meelde. Eriti see kui väike olin ja jaanipäevaks Saaremaale läksime. Vihma sadas ja telgis magada ei saanud, ja praam ka tormiga ei sõitnud - niisiis veetsime öö praamis :).

Teisipäeval käisime Candiciga  "A-Team" filmi vaatamas. Väga naljakas film - soovitan..ja enamik trikke ei ole reaalsed :D. Kunagi vaatasin vahest telekas A-Rühma, aga väga vähe. McGuyver ja Knight Rider olid ikka etemad  :)

Meil terve juuli siin tuleb Mind´s eye veebiseriaali filmimine. Laupäevad on vist vabad. Minu peale jäi uurida käsikirja alusel välja mitu erinevat päeva käsikirjas on ja mitu korda tegelased peaksid riideid vahetama. Sain selle ilusti valmis. Aga üleüldiselt filmimise ajal on minu ülesanne kõiki abistada ja peamine on Toitlustus!. Candice lubas mind aidata ka. Mõni päev tellime pizzat või sööma lihtsalt võileibu aga enamikul ajal sööme kodust toitu. Oh, mul tuli mõte üks päev pannkooke teha. Selline väike kompressori menüü (küüslaugu-juustu omad kindlasti. Soch ammu ootab, et saaks seda maitsa. Ta taimetoitlane).

Neljapäeval oli füüsiliselt väga tubli. Peale Luke´ga Brantfordis töötamist läksin otse spordikluppi. Body Combat oli. Kunagi käisin väga tihti. See väga intensiivne trenn!. Arvasin et jooga pärast tuleb mul seal raskusi. Aga üllatasin ennast väga kõvasti - mul jäi jõudu ülegi. Nii et kes ütleb et bikram jooga on nagu tavaline jooga - venitamine ja pikutamine- see ütleb valesti. Tegemist on nii aeroobse kui anaeroobse trenniga ;). Ja peale combatit tegin veel jooga ka otsa. Aga tunnistan et järgmine päev oli selg super lihasevalus, sest combati poksiliigutused panevad kõik seljalihased ka tööle!.

Reedel Tom viis mind Gulephi järve äärde. See on kunagi tehislikult tehtud järv. Tuleb maksta 4.50 dollarit et sisse saada. Naljakas on maksta, et järve äärde saada. RMK ei küsi raha isegi metsas asuvate söömis kohtade eest. Isegi küttepuud on ilusti jäätud riita...ja vetsus on paber alati olemas jne. Päevitada ja lugeda ja ujuda oli väga mõnus, nii et mul on kindlasti plaan tagasi minna. Kahju ainult et sinna linna transporti ei vii, muidu käiksin tihemini ja ostaksin 45 dollarilise suvekaardi. (piiramatu külastus).Reede õhtu oli Synnemas "Journey to Zanszkar " filmi esitlus. väga kurb film... Dokumentaal Zanzkari linnast.

Laupäeval tegin jooga..ja siis koristus ka. Üks tüdruk tahtis see nädal koristuspäevad ära muuta. Olin nõus. Väga ränk oli peegleid puhastada kui käed ikka veel lihasvalus olid body combatist. Joogas ka piinesin 3 päeva järjest, sest lihased olid nii valusad.

Pühapäeval oli Kanadas isadepäev, aga meie läksime hoopis emale külla. Vaatasime Mrs Doubtfire´it  :P., hihi..Ahjaa eelmine õhtu vaatasime Blood Diamondi. NIi hea film  - soovitan, kes pole veel näinud. Kurb, aga super hea.

pean nüüd joogasse lippama..sau-plau

3 kommentaari:

Elina ütles ...

KAs seal ka kuidagi Jaanipäeva peetakse?

Annika ütles ...

Mu järgmine postitus peaks vastuse andma ;)

Eliise ütles ...

eliise poolt loetud ;D