teisipäev, 1. juuni 2010

Kakskend kolm - tuhk ja tolm

Niisiis olen nüüd aastakese vanem. 23 on kuidagi selline väga vähe tähtis number...või noh, ma ei teagi. 22 ja 24 on paaris arvud ja tunduvad rohkem tähtsad :D. Mul vist päike hakkas pähe. Ootan hetkel äikesetormi, sest see viiks suure kuumuse alla. Täna oli Feels like 36degrees... . Sünna päeval sain toreda juukse lõikuse ja natuke blonde triipe ka :). Siis läksime Tommiga Eggceterasse õhtusöögile. Ta kinkis mulle massaži kinkekaardi. Nii super hea kink, sest mul oleks vaja väikest mudimist peale 60 päeva järjest tehtud joogat, et siis edasi tublilt pürgida. Kui 101 peaks täis saama, siis ma rahunen maha, luban (A). Igaljuhul on mul plaanis Bikram jooga treenerite koolituse stipendiumile kandideerida. See väga kulukas ja ilma stipendiumita ma minna ei saaks. See aasta toimub Las Vegases. Kevade koolitus hakkab läbi saama. Kokku kestab see 9 nädalat. Mu lemmik treener ütles et see oli "Heaven and Hell" ühel ajal. 2 korda päevas on jooga + dialoogi õppimine + pooside loengud + anatoomia loengud + ja õhtul kohustuslikud filmide vaatmised. Magada lastakse ainult 4-6 tundi. Ja kui meil on stuudios 105 Farenhaiti, ehk kuskil 40 kraadi, siis Las Vegases on see miinimum kuumus, 5 nädalal pidi aina kuumemaks ja kuumemaks minema. Ühesõnaga täitsa põrgulik :D. Aga kui selle läbi teen, siis ei pea üheski Bikram jooga stuuidos jooga eest maksma elu lõpuni ja võin ükstapuha millises jooga stuudios tunde anda, palgaks 50 dollarit üks jooga. :) Näis mis saab.

Peale õhtusööki käisime emal külas,sest suri ära ta naaber/parim sõber (vanadusse,vähki). Lohutasime teda. Peale seda võtsime stuudiost sõpsid peale ja läksime kinno. Nagu ma juba mainisin Iron man 2 ja robin hood.Tore õhtu oli. Peale seda läskin ja lugesin läbi oma väga paljud õnnesoovid:). Aitähh teile!!!. Reedel käisin joogas, siis koristasin stuudiot ja siis peale seda veel küpsetasin rabarberi koogi laupäevaks, sest see pulm kuhu läksime oli " Potluck" stiilis. Lõpetasin kokkamise 1 aeg ja magama jäin 2 aeg. Tom tuli koju 5 aeg ja ärkasin ülesse..ja magama oli raske jääda, kuna toas nii soe. Ja ärkasin 7 aeg, et 8 joogasse minna. Täielik enese ületus, sest ma olin niiiiiiiiiiiiiiii väsinud, aga mul ei jäänud muud üle. Pulm oli Londoni linnast väljas natuke, sellises maa kohas. Pulm oli kesk aegses stiilis, kõik külalised olid vastavalt riides ka. Süüa oli palju, sest iga külaline tõi midagi, ja külalisi oli palju. Ka grilliti tervet siga vardas, mida sai hiljem maitsta. Mu rabarberi-toska kook söödi hetkega ära, sest Tom avas oma suu, et Minu Naine tegi ( paljud olid toidud poest ostnud). Soe ilm oli, aga õnneks mitte nii palav kui eelnevatel päevadel. Peale seda viisime Nicki ta vanemate juurde ja jäime sinna õhtusöögile. Grill liha ja kana...mmm... Nalja sai kui palju. Vaatasime Nicki lapsepõlve pilte, ta oli eskimo beebi :D. Koju jõudsime 2 aeg öösel.   Pühapäeval oli mu 60nes jooga. Treener ütles kõige lõus " Congratulation for Annika of completing 60 day bikram yoga challenge and I hope you will go to the teachers training". :). Tore oli seda kuulda. Peale seda läksime ema juurde ja grillisime burgereid..mm..

Nüüd vist enam vähem kõik õeldud, mis ma õelda tahtsin :)

2 kommentaari: