teisipäev, 8. juuni 2010

Tere tere tere....

Eelmise nädala kolmapäeval käisin siis massašil. Nii hea ja lõõgastav oli see. Sain oma seljal asuvast lihasvalust ka lahti!. Teisipäeval helistasin skype´lt vanaema kodu telefonile ja rääkisime pool tundi juttu. Tal oli nii hea meel mu häält kuulda ja minul ka!!! Ja siis helistasin issile ka. Tänasin sünnaks kantud raha eest. Nii hea oli temaga ka rääkida. Ema mul Maltal, nii et temaga ühendust ei saanud. Neljapäeva õhtul oli Synnemas üritus - Guelph Pride poetry night. Päris huvitav oli kuulata. Reedel oli täiesti trenni päev - tegin topelt jooga (12 ja 6õhtul)..ja siis koristasin jooga stuudio ära. Seekord läks 2,5 tundi. Motiveerisin ennast viinamarjadega mis enne kaasa ostsin. mmm..Ja siis peale seda jõin stuudios ühe väikse Virsiku siidri. Päris nämma. Ütlesin endale " I deserve this - ma väärin seda". Tegin kaks joogat kuna laupäeval läksime Tommidega Torontosse. Terve päeva. Õnneks polnud üldse vihmane vaid üsna soe. Nemad läksid mingit etendust filmima ja mina kondasin mööda Toronto kesklinna tänavaid. Ühel tänaval toimus protest - Sõjavastased. Astusin sisse Eaton ceterisse. See on selline väga-väga suur ostukeskus. Ei saa Guelphi omaga võrreldagi. Sain Mariale ostetud huuleläike mida ta isegi Londonist/Pariisist pole leidnud. :). Omale sünnipäevaks ostsin Sellise asja, ainult et roosa.Ma olen tüdinenud nendest rätikutest mis mul on. Alati mõnda poosi tehes libastun ja mässan oma rätikuga. See uus on isegi suurem kui mu matt..ja nii pehme...ja üldse ei libise..ja nii ruttu kuivab ära, peale pesemist! Uued lühikesed jooga püksid sain ka (A). Ja suvepapud...ja paar pluusi ja ujumis/päevitus ülemise osa, sest alumiseks osaks saavad vabalt mu jooga lühikesed püksid olla - täpselt ühte värvi. Peale osturetke kõndisin niisama tänaval ja nägin politseid kes kappas ringi hobustega. Mõni politseinik oli rattaga ka. Sain Tommidega uuesti kokku ja läksime lõunale koos Sethiga, kes enne Guelphis elas aga nüüd Torontosse kolis. Läksin teisele etendusele kaasa, mida filmiseime. Tegi oli Fame´iga. Olin seda ennist Guelphis näinud, siis kui Mitch seal mängis. Natuke mööda laulsid osad aga muidu hea muusikal :). Otsustasin see kuu lisaks oma jooga katsummusele natuke spordiklubis ka käia. 3 korda nädalas on täitsa reaalne, üks body pump ja 2 body comatit. Ehmatan oma keha natuke, muidu harjub liiga ära bikramiga. Laupäeval on ühe stuudio liikme pulm..ja samal õhtul on Justini juures väike majast lahkumise pidu, sest nad kilivad Londonisse (2 tunni kaugusel siit). Natuke kurb, et nad kolivad, sest nende elamine oli esimene kus ma oma esimesel Kanada külatusel elasin...mälestustesse jääb...alatiseks!

Kommentaare ei ole: