kolmapäev, 23. juuni 2010

Jaanipäev Kanadas

Meie linnast 20 minuti autosõidu kaugusel on Elora linnake. Seal toimub suviti Eesti laste suvelaager. Tähistatakse ka jaanipäev. Selle nimi on millegipärast Suvihari. http://www.seedrioru.com/. Meist kaugemal aga ikka samas Ontario provintsis asub teine Eesti laste suvelaager - http://www.joekaaru.com/. Mu sõbranna Karin käis kunagi Kanadas olles ühes neist, ma ei mäleta kummas. Ma oma elu jooksul ei käinud üheski laagris. Tahaks küll kogeda, aga eks üks päev läbi oma laste rõõmude saan kogeda :) (see foto on Eloras tehtud. Mu esimene päev Kanadas, 28 Aprill 2007 :) Ma ei suuda uskuda et oleme tommiga üle 3 aasta koos olnud!!!)

Täna joogas sain nii palju komplimente et..jah. Ma olen siin piisavalt kaua olnud et teha vahet tõelistel ja mitte tõelistel komplimentidel. Muidugi on neid hea kuulda aga vahest tahaks lihtsalt oma ette olla, mitte kuulda et näe sealt see "Yoga queen comes"! what day are you on today?..ja siis järgneb WOW.  Võin õelda et olen seal pisikeses stuudios kuulus ja eks kuulsusega käib ju miskit alati kaasa :).

Ja viimane uudis tänasest -  Tuli ümbrik - Poolast!!! Ümbrikus on kiri mis palub mul mu pass Poola Kanada immigratsiooni osakonda saata, et nad saaks viisa sinna sisse panna. Ainuke mure on selles et kirjas on kirjas, et viisa kehtib kuni 5 augustini. See tähendab seda et pean enne 5 augustit korra USA´s käima ja siis tagasi tulema et viisa aktiviseeruks. Kui nad seekord ka nii aeglaselt mu passi mulle tagasi saadavad siis võib juhtuda et ..ma ei teagi mis juhtub. Aga homme lähme Tommiga postkontorisse ja püüame leida parima viisi kiireks saatmiseks ja lisame ümbriku et nad kiirelt ja ohutult tagasi ka saadaksid.Kalliks läheb see saatmine küll. 70 dollarit sinna..ja ilmselt 70 dollarit et tagasi ka :S. Näis mis saab. Aga hea uudis on see küll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Usun et saan ilusti keset augustit tööd otsima hakata ja päris paljud kohad Guelphis palkavad just enne sügist, sest sügisel tulevad üliõpilased tagasi - neid on siin mitu! (Guleph on nagu Tartu, ülikoolilinn).

Kommentaare ei ole: