teisipäev, 6. juuli 2010

Paradiisi saar :)

Eelmise nädala neljapäeval käisime Amanda, Candici ja teiste tüdrukutega Eclipse filmi vaatamas. Ma jäin kahjuks päris lõpus natuke tukkuma,sest suur väsimus oli ja ma polnud harjunud nii vara ärkama. Enne filmi tegi Amanda meile mõnusa hommikusöögi tema juures. Reedel käisin keskpäevases joogas ja siis päeval plaanisime Candiciga mis süüa me erinevatel Minds eye võttepäevadel teeme. Sest meie kohustus on iga päevane Kuum Lõuna. Õhtul koristasin veel jooga stuudio ka ära. Peeglid olid sama moodi ära mökerdatud nagu ikka.

Olin nii suures ärevuses nädalavahetuse ees, sest oli minek Amanda tüdrukute peole. Laupäeva hommikul varakult startisime Candiciga Owen Sound´i poole. Kõige pealt toimus Wedding shower - ehk siis üritus kus kõik tuttavad ja sugulased naised tulevad kokku ja toovad kingitusi, ehk siis nagu kingituste dušš. Sõime kõhud täis ja siis tuli limusiin, mis meid sadamasse viis. Siin Kanadas on järved nii suured, et nagu oleks meri. Suur lainetus, kite-surfarite unistuste paik. Amanda isa viis meid 5 kaupa saarele. Nad 6 aastat tagasi müüsid oma suure mootor-laeva maha ja ostsid suvila saare peal. 10 minutine reis. Selline vägev väike kaatrisõit ... vett lendas igas kaares :D. Ilm oli jumalik. Väljas oli vähemalt 28 kraadi ja suur õhuniiskus - aga saarepeal ei olnud mingit õhuniiskust, sest oli tuul. Ja kuumust polnud ka absoluutselt tunda. Vesi oli 22 kraadi. Ujusime..ja chillisime..ja päevitasime. Väga super laupäev oli. Nende suvila on ainuke mis saare peal on ja see on väga väga väike saar!

Mina ja Candice magasime Sun-Roomis - päikese ruumis. Seal kõik seinad klaasist ja 3 ust, millel võrgud ka. Jätsime kõik ööseks lahti ja selline mõnus tuuleke ja värske õhk puhus sisse pidevalt. Nii värske õhuga und pole mul ammu-ammu olnud. Terve pühapäeva ka peesitasime. Päike tundus nagu kurjem aga tuulega ei olnud midagi tunda. Aga õhtuks oli mu nägu  ja rinnaesine nagu peet! Lõunaks olid kodutehtud hamburgerid ja Hot Dogid. 5 aeg hakkasime kodu poole liikuma ja 9 õhtul jõudsime Gulephi. Kokkuvõtteks oli super nädalavahetus. Sain teada, et Kanadas saab ka vahvaid reise ette võtta  kui aint load ja auto on :D.

Ainuke jama asi mis sain oli väike päikese piste. Arvasin et kõik on okei, aga kui esmaspäeval joogasse läksin siis pead alt ülesse tõstes läbis pead tõeline valu, raginaga. Ja kõik poosid mis pea alaspidi olekut tahtsid, jätsin ära ja lamasin matil. Ma tõesti ei suutnud, sest sellist pea valu mul pole kunagi olnud. Ja kindlasti ei aita paranemisele kaasa see, et meil siin suur kuumalaine on. Eile päeva ajal oli 32 kraadi ja koos niiskusega 42. Jubedus. ja paremaks läheb võibolla alles reedel.

Pühapäeval alustasid teised Mind´s eye filmimsega. Ma jõudsin alles lõpuks kohale. Nad olid nii läbi omadega - esimese päeva õhtul. Esmaspäev ei olnud üldse kergem, sest nii kuumaks läks. Õnneks täna alustatakse filmimist kell 7 õhtul.  Hoidke pilk peal  Mind´s eye kodulehel. Sinna peaks iga päev mõni kaadritagune video üles minema. Alles 5 august on viimane päev. Nii et meil on pikk tee minna. Raske...aga läbitav. Edu meile!!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

siin gunnar minu arvutis intert ei olnud terve juuli kuu nüüd aga on jälle lugesin sinu lugusi ja usun et sinu elul pole viga midagi ,sul on palju uusi sõpru ja see on väga hea.ma ei oska teisiti sulle kirjutada ja ma ei tea kas sa saad sellist kirja lugeda .tsau.

Annika ütles ...

Tere Gunna!

Saan väga ilusti su sellist kirja lugeda. Mulle tuleb isegi meeldetuletus e-maili peale,et keegi on kommenteerinud ;). Nii et see on väga hea võimalus sul anda teada, mis Keilas ja sinu elus teoksil ja minu kohta lugeda. See suvi tõesti on siin päris teguderohke. Ma ei kurda selle üle üldse - igavust pole! Aga lihtsalt vahest see kuumus väsitab ära, aga õnneks varsti sügis käes :)

annu