kolmapäev, 26. mai 2010

Möödunud nädal

Meil on siin jubedalt palavaks läinud. homseks lubati 30 kraadi varjus... ja hetkel on kesköö ja väljas 19 kraadi sooja. Alla 17ne ei lange. Meil toas on puhur...aga sellest väga kasu pole..vähkresin öösel päris palju.Tavaliselt ma üles ei ärka, aga eelmine öö ärkasin mitu-mitu korda. Asi oli mu seljas.  Mul seljas mingi väike närvi valu ühes kohas. 2 aastat tagasi magasin kuidagi imelikus asendis ja kui üles ärkasin oli suur valu vasakul seljaülaosas. See vaikselt vaikselt vaibus ära. Lootsin et sai korda - aga nüüd peale 50 joogat, tuli see sama valu tagasi. Mu treener ütles,et alles nüüd paraneb see - ja kui kaob, siis igaveseks. Nii et ilmselt ma jätkan oma katsumust nii kaua kui valu ära läheb. Hetkel 55 tehtud - 5 veel ja mu 60 päeva on tehtud :).  Hetkel mul mingi imelik higistamise periood. Ma joon kuskil 3,6 liitrit vett päevas. 2 kuud tagasi käisin tänu sellele vee hulgale koguaeg vetsus. Aga nüüd käin ma maksimum 2-3 korda vetsus. Enamjaolt higistan välja ja siis keha vist joob seespidiselt vee ära :D. Treener ütles,et mul ilmselt käsin mingi toksiinide kehast välja viimine. Mul poorid ilmselt ka väga lahti, see selgitab higistamist. (Iga päev saunas käies ja seal 1,5 tundi intensiivset joogat teha)

Tom läks reede varahommikul USA´sse ja tuli esmaspäeva varahommikul tagasi. Enne ta minekut käisime Eggceteras..ja siis vaatasime ema juures hoki mängu. Montreal võitis - Yay!.Kahju et nad ülejäänud mängud on kaotanud. Just siis kui ma leidsin ühe tiimi kelle poolt olla :D. Vaatasime telekat 1ni öösel.Ema läks juba 10 aeg magama. Reedel niisama vaatasin läpakast Glee´d ja Entouriaget. SIis õhtune ja jooga ja peale seda koristasin stuudiot 11ni õhtul. Laupäeval läksin ühe teise Tomi ja ta õe ja ta õe sõpradega välja väiksesse klubisse. Seal olid 2 dollari joogid. Jõin õlut Ginger Ale´ga. Väga nämma. Ainuke nõme asi on õlu-krooks(ud) :D. Tantsisime 2ni. Ma higistasin nagu lollakas :D (jumal tänatud et ma meest endale otsima hetkel ei pea...kes mind higikotti ikka tahaks. Täna ostsin mingi Special higipulga - näis.). Pühapäeval peale joogat mõtlesin,et võiks kinno minna. Candice ütles,et lähme Drive-In kinno. Ja sinna läksimegi. Vaastasime 4 filmi :D. alles 5 aeg hommikul jõudsime koju. ainult 15 dollarit. (Shrek 4, Iron Man 2, She is out of my league, Paranormal Activity). Ma kahte neist olin näinud ja Iron Manni lubasin tommiga vaadata...aga vägev oli ikkagi. Saime imekombel kolmandasse ritta. Ilus tähine ja soe õhtu oli ka. See pilt drive-in´ist on kuskil USA´st pärit. Ja tegemist on varahommikuga. Mõtlesin,et miks see Eestis popp pole..aga siis leidsin lahenduse, et meil on suvel väga valges öösel. Siin maal on kell 9 õhtul täitsa pime. Ja nii iga suve õhtu.

Homme - kolmapäeval töötan Luke´ga. Ja siis neljapäeval lähen sugulase Franka juurde juuksurisse..ja siis mu sünna puhul lähme kinno. Kes tahab tuleb ka. Iron Man ja Robin Hood.

ilusat suve!

Kommentaare ei ole: