esmaspäev, 7. detsember 2009

Starbucks...

Kadri küsis mult, et mis on minu lemmik Starbucksi kohviku kohvijook. Kui nüüd päris aus olla, siis käin ma Starbucksis nii harva. Meil siin Guelphi linna keskel muid kohvikuid (mu lemmik Red brick; Planet bean; Capistranos; Cornerstone). Kuna ma loobusin kohvist üle kuu tagasi, siis ma ei saa oma lemmik kohvijooki õelda. Kui ma kohvi veel jõin, siis oli mu lemmik presskannu kohvi piimaga. Vahest võisin ma Cafe Lattet juua...või siis Statoili Cappuccino´t- Igasugused maitsega Cafe Latted Starbucksist ei läinud mulle kunagi peale, kuna ma ei saa nii magusaid sooje jooke juua. Aga samas Kakaod võin ma iga hetk juu. (mitte rohkem kui kord päevas). Et siis kokkuvõtteks ütlen, et kõigepealt pean Starbucksi kakao ära maitsma..ja siis saan õelda,et see on mu lemmik jook sealt (või siis mõni taimetee). Starbucksil ja siis Second Cup´il on mõlemal suur suur miinus - nende traadita internet on tasuline. Ma võin oma pisikesed Red Brick kohvikus istuda tunde tasuta internetiga. Kann teed on 26 krooni...ja siis võin istuda kaua tahan :). Kui kõik toolid pehmed ka oleks, siis oleks super :).

Kommentaare ei ole: