pühapäev, 20. detsember 2009

Jamad oravaga...


Orav on ikka meil keldris trepi all. Täna kuulsin köögis krõbinat ja läksin hiilisin sinna. Ajasin ta teise nurka..mitte sinna kus keldri uks on. Suutsin ka ukse lahti teha, et teda õue ajada...aga see jobu läks hoopis koridori ja jooksis teleka tuppa. Läksin ja ajasin teda seal taga. Ta nii närvis oli...jooksis teleka kappi ja turnis kardinatega jne. tegin toa kõrval oleva välisukse lahti...ja enda arust ajasin ta sinna suunas..aga ta jooksis tagasi keldri trepialla. Ma paneks selle trepiaugu planguga kinni, aga ma ei tea,kas ta tuli majja uksest ja ei saa enam välja...või siis ta teab teed välja ja käib meil köögis söömas ja trepi all magamas. tegelikult peaksid oravad talveund magama...hibrinating...nagu siinmaal õeldakse. Muidu mulle üldiselt väga meeldivad siinsed oravad. jooksevad ringi igal pool, ajavad üksteist taga. Meil maja ees elab üks hall orav. Eile oli mul käes šokolaadi tükk ja tal võttis aega paar minutit et lõpuks julgeda mul näpuotsast seda võtta.Samal ajal kui ta seda napsas oli tal saba näo ees...et ta mingil juhul mind ei näeks nii lähedalt :D.

Reedel oli meil stuudio aktsionäride/osanike iga-aastane koololek (shareholders annual meeting). See läks väga hästi...sai uued juhatuse liikmed valitud ja räägitud eelneva aasta iludest/valudest ja tulevase aasta plaanidest. Nüüdseks on meil 28 liiget. Eelmine nädal sai Rocky hakkama selle veebilehega -www.synnema.com - vaata kindlasti ;)  Sealt saab näha meie ammuseid ja tänaseid tegemisi.

Kommentaare ei ole: