esmaspäev, 7. detsember 2009

Eelmine nädal

Käisin ilusti joogas...ja ka spordiklubis - body pumpi trennis, üle pika-pika aja. Teisipäeval käisime Candiciga kinos "New Moon"i vaatamas, ehk siis Noorkuu´d. Mulle väga ei meeldinud. Hundid olid nunnud, ei muud. Ma ei ole Videviku saaga suur fänn. See tüdruk ei tea seal mida või keda ta tahab. Mängib seal teiste heade poistega jne. Aga see ainult minu arvamus. Selle eelneva nädala jooksul oli stuudio liikmete seas 3 lahkuminekut. Poisid stuudiost ja tüdrukud stuudio väliselt. Kaks paari kes lahku läksid on mõlemad pooled mu sõbrad. Reedel rääkisin mitu-mitu tundi Amy´ga ja kuidas ta peaks sellest üle saama. Nad üle kolme aasta koos olnud. Mängisime natuke Wii´d ja ajasime tüdrukute juttu. Laupäeval läksime kõik koos teatrisse "Amadeus"t vaatama, Mozarti elulugu.Pühapäeva õhtul tegime Dungeons and Dragons rollimängu endale tegelasi. Ma olen Roessa, kellel on vibu! Järgmine pühapäev saan aimu kuidas see mäng toimib. Otsustasin tihemini blogida ja lühemaid sissekandeid teha. Sain päris mitu soovitust, millest oma blogis rääkida ;)

Kommentaare ei ole: