esmaspäev, 21. detsember 2009

jess, leidsin.

Kodus, Eestis oli mulle lemmikuks Wasa crisp light krõbileib. Siin maal on küll Wasa krõbileibasid, kui kõik  on


sellist tüüpi (vaata pilti)


Aga minu lemmikud on pehmemad...ja kui Luke´iga käisime heategevus-kaste viimas, käisin ühes EURO-shop´is...ja seal kõik Poola asjad, ja leidsin oma lemmari, 7 vilja oma..ja pehme!!! Aga nüüd on muidugi puudu kreveti-lõhe sulajuust eestist... siin aint Philadeplhia, Kraft food omad. On küll lõhe oma...aga mulle ei istu. Tahaks pehmemat, Merevaigu firma oma. Jogurtitest tunnen ka väga puudust. Ma põhimõtselt,ei tarbigi siin maal piimatooteid, välja arvatud see keefir mille ma leidsin poest "real russian recepy" oma :)

1 kommentaar:

Madame D ütles ...

Hei!
Ma olen ka Eestlane, kes on abielus Kanadalsega ja hakkan Kanadasse kolima (immigratsiooni protsess on alles ees muidugi).
Ma olen siiani Kanadas käies Montrealis elanud ja seal on väga head piimatooted müügil. Liberte nimelised tooted. http://www.liberte.qc.ca/en/home.ch2
Ma muidugi ei tea kas väljaspool Quebec'i ka neid müüakse aga need on väga sarnased headele Eesti piimatoodetele, ei ole siiani veel piimatoodetest pidanud puudust tundma. Mustast leivast aga küll :D