neljapäev, 24. detsember 2009

Jõuluingel...


Olav ehala on ilusa jõululaulu teinud, üks mu lemmikutest... netist leidsin selle Hanna-Liina Võsa esituses. Eestis on päris mitmesse peresse sündinud inglike :) ja neid sünnib uuel aastal veel mitu!

Jõuluööl käib ingel igas toas,
lendleb sääl ta küünla valgusjoas.
Silmaga sa vaevalt teda näed,
siiski tunned, et ta soovib hääd.

Kuuseokstelt tõuseb jõuluhõng,
ingli juustes särab karralõng.
Paitab kaisukaru sinu peos,
räägib muinasjuttu unenäos,
räägib muinasjuttu unenäos.

Kuuse okstelt tõuseb jõuluhõng,
ingli juustes särab karralõng,
särab karralõng,
särab karralõng...

Sängi heites veidi kurb on meel
kuigi kuusk jääb tuppa kauaks veel.
Ärgates sa märkad, kuidas sääl
ingli juukseid läigib okste pääl.

Jõuluööl käib ingel igas toas
lendleb sääl ta küünla valgusjoas.
Silmaga sa vaevalt teda näed,
siiski tunned, et ta soovib hääd,
siiski tunned, et ta soovib hääd.

Tänu sellele laulule tuli mulle ka jõulutunne. Siiani on ja nagu pole olnud ka. Meil on suures toas kuusk..aga ehteid peal pole, kuidagi väga nukrake kuuseke. Panin just küünla põlema. Thomas siin monteerib uut demoreel´i kokku (montaaž erinevatest sel aastal tehtud filmidest). www.synnema.com leheküljele peaks iga natuke aja tagant uusi videosid tulema ka, kellel huvi. 24. detsembri õhtu veedame Thomase ema õe, Rose juures. Sinna kogunevad kõik sugulased kokku ja toimub suur sööma. Kinke vahetatakse ka, meie käisime printisime pulmapildi suuremana välja ja panime raami sisse, nii saavad kõik sugulased meid iga päev näha :D. Kes teab, kes selle päriselt majja kuskile asetab. Aga see pole meie teha enam :). Käisin täna ostukeskuses ja seal valitses tõeline hullumaja. Siin palju on nii palju neid, kes kinkide ostmise viimasele minutile jätavad. Nii ka mina ja Nick. Sain Thomasele kingi kätte ja olin rahul. Eilne piparkoogi maja ehtimine läks hästi. Tegelikult polnudki piparkoogi maja vaid hoopis piparkoogi laev ja kindlus. Ehtisime neid kommide ja glasuuriga ja kõige lõpuks lammutasime ja sõime ära. Pilte mul kahjuks hetkel pole. Täna tegin kodus õhtusöögiks küüslaugu-juustu täidisega pannkooke,sest Tom mul ikka siin natuke tõbine. Ja siis tegin veel ise piparkoogi taigna. Ma pole kunagi täitsa üksi seda teinud. Samas päris ise tainast olen ma ainult Kiiisu juures Keilas, Ivo ema retseptist. Seekord tegin toidutare retsepti järgi..ja kõik läks plaanipäraselt. Kõigepealt siirup keema, siis erinevad jõuluvürsid siirupi sisse. siis suhkur võiga vahtu, siis siirup sinna sisse. siis 2 muna ja kõik see mass vahtu ja siis jahu koos veidikese soodaga. lihtne kaspole :D. Nii maitsev tuli. panin taigna kile sisse ja külmkappi.Pildil näete minu käkki. Jõulupühade ajal oleme Tommiga ainukesed, kes meie majas Gulephis on. Maja on meie päralt, ilmselt siis teeme koos piparkooke ka. Ta pole kunagi teinud ise :).

Soovin teile kõigile rahulikke jõule!  On teil salm ikka peas, mida jõuluvanale lugeda? [mina olen pisi-pisi, ära minult salmi küsi ;)]

1 kommentaar:

Silva ütles ...

Häid jõule ka teile!
Salmi kahjuks pole, loodan, et saan pai tegemisega läbi :)