teisipäev, 29. detsember 2009

Pagari-piparkook...


Meil siin kõva tuul ja lund tusikab. Mulle meeldib,et peale vihma lumi uuesti maha tuleb. :). Laupäeval tegimegi tommiga piparkooke. Glasuur tuli sutsu vedel aga mõnusalt sidruni maitseline. Õhtusöögiks tegime praekartuleid ka hakkliha kastet. Natuke oliiviõli ja suured tükid kartuleid. Siis vaatasime 6 episoodi Veronica Mars´i. Tom ei teadnud sellest seriaalist midagi, aga peale igat episoodi ütles, et kas vaatame ühe veel. Mina muidugi JA-jaa. Ja küsisin siis talt lõpus,et kas talle meeldib see, ütles, et tegi seda minu heaks.Aga mina arvan,et talle ikkagi meeldib :P. See on selline dektektiivi sari, kusi ühes hooajas on üks läbiv uurimis teema, aga samas iga episood on omaette teemaga. Pühapäeval võttis Spencer meid peale ja viis Mandarini restorani, kus oli tommi sõbra Chrisi Austraaliasse ärasaatmise pidu (sööma). Ta vanemad õnneks maksid toidu eest, sest seal nädalavahetustel on vähemalt 300 krooni inimene. Süüa on meeletult palju. Selline bufee toidulaud. Nii nagu Lido restoranis, aga hiina toit. Kõht sai päris täis. Täna oli esimene normaalne päev Kanadas. Jooga oli avatud ja postkontor ka. Mu Red Brick kohvik näiteks on suletud 24 dets kuni 2 jaanuar. vot nii. Täna tuli olümpia tõrvik läbi Guelphi. Mina magasin 7.30 hommikul, aga tommi ema laenas mult kaamera, et pilte teha. Lugesin just lehest, et tänavatel olid ka protestijad, kes tõrvikukandja pikali tõukasid. Nad protestisid olümpia vastu, kuidas riik nii palju maksumaksjate raha sinna matab. See kes tõukas, elab hoopis teises linnas. Ei no jah. Tehku tobedusi oma linnas, mitte meil!!!.


Kommentaare ei ole: