reede, 20. november 2009

Miljon piiska akna peale langes....

.....sadu hoidis toas meid nagu vange.. Tegelt ei hoidnud toas miskit. Läksin Lukiga kaste laiali viima. Saime nelja tunniga 42 kasti viidud. Mina sain 18 Ei´d, tema 35 Ei´d. Mina 22 Jah´i ja tema 20 Jah´i. Nii et päris hästi. Me rekord on 4 kasti 2,5 tunniga. Ma ei tea kuidas see õnnestus. See oli esimene kord, ilmselt mul oli suur tuhin sees. Mulle hakkab tunduma, et olen päris hea müügimees (naine), sest isegi kui nag vahel kipuvad Ei poole kalduma, siis veenan Jah´iks. Nende tüüpiline vastus, et neil pole ruumi sellele väiksele kastikesele  - No ma siis teen ruumi :D. Või siis,et juhataja ilmselt ütleks Ja, aga ta pole hetkel siin. Siis ma ütlen,et kasti taga on telefoni nr. Helistage sellele, juhul kui tõesti juhataja kindla Ei ütleb jnejne. Save the children! Canada! tehke natuke head! :P

Luke vahest jätab oma auto aknad natuke lahti. Ükspäev leidis ta kojameeste (muideks see on imelik eesti keelne nimi auto klaas veest puhastajate kohta) vahelt kirja naabrinaiselt "you have squirrels in you car, eating the candy. You shouldnt leave windows open" (Teil on oravad autos ja söövad kommid ära). nii naljakas...oravapoisid kaaperdasid auto just nagu ahvid tegid Jumanjii filmis :P Oranž on Eesti orav, must on Kanada orav :)


Meie majas pole pesumasinat, nii et enamik maja elanikke käib pesumajas pesu pesemas ja kuivatis kuivatamas. Meil Tommiga on võimalus pesu koju ema juurde viia ja seal pesta. Aga kuna on tegu väga vanade masinatega, siis Tommi ema ei lase meil neid katsuda. Teeb kõik ise ära. Viisime talle kuu aega tagasi suure kotti pesupulbrit ja see on nüüdseks läbi tal. Meil kodus Eestis läheb vähemalt pool aastat kui suure kotiga ühele poole saame. Pole ime et me osad tumedad  riided on valgeid laike täis. Ja siis vahest saan ma oma heledatele riietele põletamis märke, sest ilmselt ta kuivati on vanaks jäänud ja natuke katku. Riided mis mul alles ostetud näevad juba välja paari pesu järel nagu aastaid kasutatud. Oi kuidas ma tahaks raha teenima hakata ja osta pesumasina ja ise pesu pesta. Ja ei mingit kuivatit, - pesu restile. Kummaline, aga ma igatsen triikimist ka. Kui riided sügisel-talvel õues kuivavad siis on neil nii mõnus värske pesu lõhn. Meie majas on akendel võrgud ees, mida eemaldada ei saa, nii et põhimõtteliselt päris värsket õhku me oma tuppei saagi. Oleks juba aeg, kus saaks teenida, oleks vast tore :)


Olen äravuses laupeäva pärast. Stuudio saab 3 aastaseks. Gaala !!!! veini ja juustu ja tantsu ja tralli. jeejeejee.) Synn Studios/ Synndicus Corporations. Uuri järgi. Minu leiate: About--Associates--Teine leht,kolmas ;) Visuali all on kolm alapealkirja. Nende kolme alt leiate erinevaid lühifilme,reklaame, treilereid, millega me siin hakkama oleme saanud.

Kommentaare ei ole: