kolmapäev, 25. november 2009

Pidu läbi!

Ma läksin reedel varem magama, aga enne uinumist proovisin ise omale
 blonde triipe teha ühe Garnieri triibutajaga. Päris hästi tuli üksinda välja. Tom ja Nick olid öö otsa üleval, et kõik korda saada stuudios. Ärkasin hommikul ja läksin juuksurisse. Esimene kogemus Aqua salongis. Sain pea massaži, siis pesti pead, siis lõikus. Nagu ikka. Juuksuri nimi oli Lisa C. Ta on 6 päeva Tallinnas veetnud. Tal oli võimalus 3meks päevaks Helsingisse minna, aga otsustas Tallinnasse jääda :D. Mul pole vist kunagi päris soengut lõigatud. Sest alati küsin, et lõigake nii vähe kui võimalik. Seekord lasin tal teha mis ta tahab. Päris lahe tuli :).Tom magas 3meni päeval. Sättisime toitu välja ja panime alkoholi ritta, kuni külalised saabuma hakkasid. Rachel ja Jon jäid hiljaks. Rachelil oli šokolaadi purskaev. Läksime minu majja šokolaadi sulatama. Ja siis võis pidu ka minu jaoks alata. Kanadasse on jõudnud siider rootsist.Ostsin 2 purki. Jagasin teist purki James´iga, sest talle õlu ja kange alkohol ei maitse. Jon´i sõber tegi rauast S´i meile. Selle kõrval sai pilte tehtud. Tantsitud sai...veini joodud. tore õhtu :). Täna, esmaspäeva õhtul vaatame stuudios Star Warsi esimest teist osa. Ma  pole ühtegi neist näind. Kõik siin põnevil minu ümber ootavad mu reaktsioone :P. Eile õhtul vaatasime Biitlite muusikali "Across the Universe" Mulle meeldis, aint et olin super väsind kell 4 öösel ja jäin magama...ükspäev vaatan uuesti !!!! Natuke pilte ka.



            Meie maja käng (Luke on puudu)


Rachel ja mina :)

Kommentaare ei ole: