teisipäev, 17. november 2009

Kirjuta luuletus ja joonista pilt...

Niimoodi oli kirjas mu igapäevases tegevuste kalendris, (kiiisu tehtud!).


Ükspäev sadas veidi lund,
lumelabidas ei olnud sund!
Sest, et sulas ära lumi
sama kiiresti kui ta tuli!

Pildi teen teini päev, siin on üks netist leitud ilmeilus foto....tahaks paariks päevaks koju tulla :). Tallinna jõuluturg on 20ne parima jõuluturu hulgas Euroopas ;).

Neljapäev-Reede töötasin Lukiga. Läks päris hästi. Guleph on tehtud nüüdseks, kokku 120 kasti!. Nüüd asusime Kicheneri kallale. Oi see on suur. . Reedel oli stuudio allkorrusel - kinos Fright night, kus näidati erinevaid lühifilmi. Parim oli DeadSpiel. Mina naersin kõvasti. Terve nädalavahetuse kestis Sharpcuts filmi festival, mille Tom 2 aastat tagasi alustas. Ma pole kummalgi korral käinud, kuna olen allati see hetk Eestis olnud. Terve laupeäva oli Linnavalitsuse hoones teiste lühifilmide näitamine. Õhtu lõppes veini ja snäkkidega Galaga. :). Pühapäeval näidati keskkooli õpilaste lühifilme. (neil oli 1 nädal aega ja loosiga tõmmati 3 erinevat žanrit, mis tuli kokku miksida). 10nest võistkonnast lõpetas 5.

Loodan et kõik on Eestis terved, ja gripp ei kinbuta!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mina gunnar olin grpis milline oli selline kui vanasti .ajalht nim. seda paragripikst--ravimiks on paracetamol--sinu lugu lugedes tekkis mul mõte ,et ma olen liiga kauaks siia ilma olema jäänud ,aga näe see paragripp ka mind ei tahtnud .elan siis edasi ja olen õnnelik ,et elu on sees

Annika ütles ...

tore et terveks said!!!!