teisipäev, 10. november 2009

Soojad ilmad...

Meil siin Guelphi linnas, ja Ontario osariigis on 3 päeva järjest soe olnud. Varjus 18 kraadi ja päikse käes ei teagi, kindlasti üle 20ne, sest siinne päike on väga intensiivne ja alati ere. Siin on päikseprillid väga vajalikud, muidu kissita kogu aeg. Inimesed jalutavad ringi kleitides ja lühikestes pükstes. Siin nimetatakse sellist soojalainet India suveks. Homme öösel näiteks on jälle miinus 2 või nii. Pole ime, et siin hetkel suur gripihooaeg on kui ilm nii drastiliselt muutub.

Reedel läksin Candice´ga kinno Paranormal Activity´t vaatama. Üpriski õudne film oli. Kõige parem oli vaadata minu ümber olevate inimeste reaktsioone ja oma ette sonimisi " Put the light on!...put the light on, whats wrong with you" :D:D. Film lõppes mõnusalt :P.

Laupäeval oli Jon´i, ühe stuudio liikme lühifilmi filmimine. See oli täis plahvatusi. Laupäeva õhtu oli Synnema ruumides videomängude õhtu. Ma võitsin super maario , bowlingus olin 4jas, ja autosõidus ning sonicus jäin viimaseks ..boo :P. Pühapäeva õhtu oli ka mänguõhtu, seekord Call of Cthulhu. /Horror Role-Playin. See läks 2ni öösel välja, seepärast kallis Kiiisu, ma ei saanud kalendrit täita ja minna magama 11 õhtul .

Mu sõber Luke lubas mulle kuni mu lahkumiseni välja endaga kaasa sõita ja heategevuse kaste laiali jagada (2 korda nädalas).... ja selle hea aitamise eest on ka väike Honorary tasu ;) , super!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

oleme gripist terveks saand ja oleme keilas gunnna oli ka gripis aga nüüd terve .