esmaspäev, 19. juuli 2010

Armastan Kanada suve!

Ma tean et olen kuumuse üle natuke vingunud. Aga enamus aja kui vingun on asi õhuniiskuses, mitte õhu kuumuses. Igal juhul on meil nüüd majas väike konditsioneeri asjake, mis mu toa mõnusalt 22 kraadiseks teeb! Ja üleüldiselt mulle meeldib kogu suve lühikesi pükse, seelikud ja kleite kanda. Pikad püksid on jalas olnud ainult korra - tuulisel saare õhtul ainult!. Mõnus on nii, et iga kord kui majast väljud ei pea tsemprit kaasa võtma. Lihtsalt plätud jalga ja minek.

Sain tommilt lilled  - jooga puhul! Ja käisime õhtusöögil ka. Neljapäev ja pühapäevast teisipäevani oli Jamesi majas Minds eye võtteplats! Kõigile lõunasöögi tegemine oli minu kätes. Ja mõnel päeval oli lisaks lõunale ka õhtusöök ja siis muidugi puuvilja kandikute korrapärane täiendamine :). Neljapäeval said nad pannkooke erinevate täidistega, pühapäeval olid makaronid juustuga - mac and cheese; esmaspäeval tegin 3 erinevat kartulivormi ja õhtuks Tuna melts, ehk siis Inglise muffinid lõikasin kaheks ja peale tuunikala salat ja peale juust ja siis ahju! Teisipäeval mind kohal polnud, siis telliti pitsa. Ma töötasin Luke´ga , nagu ikka. Sain 21 uut karpi välja :) wuhuu. Ja peale seda oli Kitcheneri linnas Music with Brian etendus. Koos Jasoniga läksime. (Jason on Amanda tulevane mees, Amanda on see kelle tüdrukute peol saare peal käisin). Me hakkame koos Briani maskottideks. Tere, mina olen lõvi :).Aga seekordne etendus oli meile õppetunniks, et mis liigutusi me tegema peaks. Nüüd selle nädala teisipäeval ja kolmapäeval on Torontos mõlemal päeval 2  etendust :). Palka saab ka!!!!!

Reedel töötasin uuesti Luke´ga ja siis käisin joogas ja siis tegi mu lemmik treener pilte mu poosidest. Neid saab näha facebookist. Ja siis muidugi nagu ikka - koristasin jooga stuudio ära - ja nagu ikka olid peeglid väga ära mäkerdatud eelmiste koristajate poolt, aga mis teha :). Tom ja teiseid stuudio omad lahkusid reede hommikul Torontosse - Polarise messile. Mina jäin Guelphi, sest mu plaan oli tommi risitiema Anna treilerisse minna. Mina ikka mõtlesin,et on suvila - aga oligi täitsa treiler mis treiler. Juurde oli ehitatud väike teleka toake ka. Väga mõnus oli seal. Päike paistis, väike tuuleke, ei mingit õhuniiskust. 5 minuti kaugusel oli väike järveke ka. Anna vanemate treiler on 5 meetri kaugusel. Mängisime õhtul lauamänge ja niisama vadistasime - super. Täna oli pilvine aga ega see ei taktista ujuma minemist :).

Järgmisel nädalal on 4 päeva filmimine metsas!!..nii et raske ja kreisi tuleb see nädal - aga saame hakkama!! Ühel päeval neist olen ma ingel, aga mitte tavaline..vaid selline sõjaprintsess Xena stiilis - nahk kostüümis..ja mind pannakse trosside peale hõljuma, puu otsast alla! funfunfun!!

Olge nunnud..ja palun jätke kommentaare ka, siis tean,et keegi ikka lugemas käib ;)

Teie Annu.

2 kommentaari:

Elina ütles ...

Mina käin stabiilselt lugemas :P
Jube vahva treiler, oleks huvi olnud ka seest poolt näha milline lahendus seal on :P

Annika ütles ...

mul on sees poolt pilte ka tegelt..v6in ylesse panna :)