pühapäev, 25. juuli 2010

Tegus nädal

Mul seljataga väga tegus nädal. Pühapäeval tuli Tom Toronto messilt tagasi ja mina tädi Anna suvilast tagasi. Õhtul oli suur äikese torm :). Esmaspäevast alates hakkas Minds eye filmimine metsas. Aitasin terve esimaspäeva. Tegin lõunaks erinevaid võileibu. Magasin öösel ainult 6 tundi. Mõtlesin et lähen siis varem magama esmaspäeva õhtul, aga kuna saime õhtust alles 9 aeg süüa siis ei saanud kohe minna, pidin toitu seedima. Sain jälle 6 tundi. 2 etendus Brianiga läksid super hästi. Ta on minu ja Jasoniga väga rahul :). See õhtu tahtsime Candiciga kinno Inceptionit vaatama minna, aga oli välja müüdud. Sai üle pika aja poole-hinnaga-eelroogu söömas käidud. Seekord sai palju nalja, sest nii mõnigi näitleja oli ka ja nad on väga lahedad inimesed! Neil igast huvitavaid lugusid rääkida erinevatest filmi - projektidest millest nad osa on saanud. Ja tänu toidule ei saanud ma jälle vara magama minna. Alles 1 aeg jäin magama ja 6.30 oli äratus.

2 järgmist Briani etendust läksid ka väga hästi. Kuigi oli väga väsinud. Eriti õues tuli suur-väsimus peale sest koos õhuniiskusega oli 38 kraadi. Kui esimese etenduse jaoks asjade üles sättimine läks üle 30 minuti, siis nüüd saame 15 minutiga kõik korda: kõlarid,valgustid jne. Ta oli lõpuks meiega nii rahul,et saime 20 dollarit lubatust rohkem :). Kostüümis pidime mõlemad olema ainult kuskil 6 minutit, korda mööda. Nii et imelihne tööots. Ja autos sai koguaeg erinevaid lugusid kuulatud/räägitud. Brian oli enne muusiku karjääri , raamatupidaja. Näiteks teab ta täpselt palju rikaste Gulephi inimeste rahalisi olukordi..ja siis enne Guephi töötas ta mingi saare peal Prantsusmaa lähedal. Ta ükskord päästis ühe firma 3 miljoni raha kaotusest jnejne. Tööots kokkuvõtteks: Super. Ja augustis võibolla tuleb veel paar etendust :).

Kolmapäeva õhtul siis mõtlesin et lähen vara magama, aga see päev tuli mu pass lõpuks kohale. Tulid ka fotod ja mu sünnitunnistus, aga mida ei tulnud - mu abielutunnistus ja ülejäänud asjad mis saatsin. Näis, ehk ikka saadavad. See õhtu sain magama 1 aeg ja äratus oli 8, sest tahtsin enne filmimist omale ise blondid triibud teha, sest mu osa oli - ingel. Selline Xena stiilis. Väga väsitab päev oli see. Ja keset päeva sain äkki tugeva kõhuvalu - sellised krambid käisid läbi et mõtlesin, et annan otsad. arvan et tegu oli toidumürgitusega, mis Torontost ühest toidukohast sain. Õnneks üle 2 tunni ei kestnud. Kui minu stseen oli käes, siis olin juba enam-vähem okei.

Reedel oli töö Luke´ga. Hästi läks, 18 uut boxi Guelphi. Joogasse ei läinud enne koristust sest nii palav oli õues. Seekord uurisin kuidas see raadio seal töötab ja kõik töö läks ludinal.

Luke oli nõus täna, ehk laupäeval USA´sse sõitma. Tom tuli ka kaasa. Teel sinna pidin uuesti rohelise lipiku oma passi saama, sest vana lipik oli aegunud ja vanas passis kah. Õnneks läks ainult 30 minutit, kuigi rahvast oli seal väga palju. Läksime Outlet Malli natuke šoppama. Seal igas poes suured alla hindlused. Kokku kulutasin 400 krooni ja sain - piduliku kleidi, pärlid, poolpüksid (mugavad;sportlikud), peupluusi ,jooga pluusi ja väga mugavad suve papud :) . Tom sai ühe hea töö, mis maksab päris hästi, nii et sai temagi paar uut riiet.

Teel Kanadasse läks piiri peal ainult 15 minutit. Paar templit ja nüüd olen Alaline Elanik!!! Saadavad mulle koju alalise elaniku kaardi ka. Esmaspäeval lähme Nickiga SIN numbrit ja Tervise kaarti saama (SIN - social insurence number, ilma selleta tööle legaalselt ei võeta). Ja pangas käin ka ära ning avan oma esimese Kanada pangakonto. HUH, lõpuks on see läbi. Ligi 7 kuud läks kokku. Palju õnne mulle :D;D;D

Lõpetuseks üks hea Eesti lugu - igatsen teid mu sõbrad...ja pere...ja veelkord mu sõbrad..ja pere..ja mu kutsuuuuuuuuuuuu...... Koit toom - mälestused

1 kommentaar:

Eliise ütles ...

niiäge et tehtud said kõik... me igatseme sind kaa !!!