laupäev, 1. mai 2010

Esimene mai - pai pai!!

Teen endale suure pai, sest 30 päeva kuuma jooga katsumus on läbi. Ja olen õnnelik, et suutsin teha...ja kuna ma siin maal veel töötada ei tohi, siis võtan ette veel 30. Sest härra Bikram räägib alati 60-ne päeva katsumusest, et see muudab keha ja aitab igati. Orsi, mu lemmik treener, soovitas mul see ette võtta. Ja õnneks ei tundu see üldse väga raske ettevõtmine. Teen endale sünnipäeva kingi. Viimane jooga nädal olin väga emotsionaalne. Kaks korda nutsin peale joogat..ja paaril korral enne magama minekut. Arvasin,et olen lolliks läinud, aga siis Orsi ütles,et ta nuttis iga päev. Ja siis netist leidsin erinevaid blogisid, kus inimesed räägivad, et neil samad sümptomid. Jooga puhastab keha ja lükkab välja igasuguseid negatiivseid emotsioone või läbielamisi elu jooksul. Niisiis - on normaalne olla rohkem emotsionaalsem kui tavaliselt :).Ma luban mitte palju oma jooga-poogast enam sonida, sest usun, et teil - lugejatel on juba kõrini sellest :D.. Täna tähistasime paari siidriga võidukat lõppu/pool-aega. Siis sõin veel oma Kinderi üllatuse muna ka ära, mida siin 2 nädalat olen hoidnud :D.

Täna oli õues väga palav päikese käes. Homme tuleb vist äikese vihma.


 Tahaks Rokile ka pai teha...

1 kommentaar:

Eliise ütles ...

tubli oled !!!!!!! teen rokile sinu eest pai !!!=)=)=)(L)