kolmapäev, 5. mai 2010

Lilleaed

gal sammul on siin Gulephis lilli. Tulpe, nartsisse...mingisuguseid siniseid. Minu maja ees on piibelehtede lehed. Usun et minu sünnipäevaks saavad need valmis :). Täna on Tommil sünnipäev. Palju õnne talle!!! Esmaspäev vastu pühapäeva proneerisin ühes Külalistemajas, seal kus pulmaööl olime, toa. Saame üle pika-pika aja täiesti kahekesi olla :).

Meie jooga stuudios on võimalik kasutada Karma-Cleaningut. Ehk siis peab üks kord nädalas päeva lõpus jooga stuudio ära koristama. Kuskil 1- 1,5 tundi läheb selle peale. Päris kallis on piiramatu jooga (et võib iga päev minna)  - 3600 krooni 3 kuud.  Ja 40 korra kaart pole ka üldse odavam. Sain sealse bossiga kokkuleppele,et saan ka koristada kord nädalas.Iga nädal ja ilmselt 3 kuud järjest. Ta ainult kuuks ajaks koristajaid ei tahtnud.  Natuke nadi on see, et sain laupäevad, aga samas vähemalt ei üldse sain. Kuna ma nüüd 60 päeva katsumust teen, või siis isegi 90 (unistus) siis pean Gulephis nii või naa olema. Tean et meil kavas kahel laupäeval pulmadesse minna ja siis juulis on ühel laupäeval mu sõbranna pulmade-eelne-tüdrukute õhtu. Loodan et saan mõnikord pühapäeva ära vahetada kui neid teisi koristajaid teadma saan. Mul hea meel,et saan raha niiviisi kokku hoida. Ja oma Goodlife fitness spordiklubi lepingu lõpetan ära homme!.

Veel üks uudis - eile tuli ümbrik Tommi nimele,et tuleb ära maksta immigratsiooni teine makse. See tähendab seda, et nad on mind Kanada alaliseks elanikuks aksepteerinud :). Ei peagi Poola intervjuule minema. Nüüd jääb üle oodata,et nad makse kohta dokumendi kätte saavad ja siis peagi peaks tulema ümbrik mis palub mul mu passi poola saata. ja siiiiiiiiiiiiis...ilmselt juuniks saan alaliseks elanikuks ja saan lõpuks tööd tegema hakata.

Kolmapäevast pühapäevani on www.sharpcuts.ca filmifestival. Tom selle alustas ja on siiamaani pea korraldaja. Loodan et see läheb hästi ;). Täna käisin Nightmare on Elm Street filmi vaatamas. Ei olnud üldse õudne,aga sain nüüd pihta kes see Freddy Kruger selline täpemalt on. Mul on originaal filmide vaatamine veel pooleli :P.

Olge tublid!
Pai-Pai

Kommentaare ei ole: