laupäev, 5. november 2011

Eelarve

Tegelesin hetkel pool tundi oma Novembri ja Detsembri eelarve loomisega. Et on kindel hulk mis läheb toidule..ja natuke ka "vaba-aja lõbu tarbeks". Aga kõik on kindlad summad. Püüan uuesti koguma hakata. Sest viimasel ajal olen tihti asju ostnud. Aga alati mõtlen tulevikule ka ja et kas oma majas ka kasutada saab.

Esmaspäeva õhtul ikka maadlesin selle veebilehega, mille pärast reede õhtul ka pead murdsin. Aga õnneks oli seal mu vana sõber Rocky, kes aitas hädast välja 10 minutiga! Ma olin nii õnnelik!! Samal õhtul hängisin Hunde ja Tom Browniga. Väike kohalik siider, kohalikus pubis. Ja siis kõndisime Guelphis kesklinnas ringi (kui seda nii saab kutsuda, pigem kesktänavad..või siis väike vanalinn. Siin kutsutakse Downtown, ehk siis all-linn?). Kui vanasti riietuti Halloweeniks nii, et kellel parem kostüüm, siis nüüd tundub et on võistlus, kellel lühem seelik. Et kõige pealt valitakse kleit..ja siis lisatakse kas kassi kõrvad või jänku saba. Ja korras. Kõrval olev pilt on on võetud veebilehelt PostSecret. Seal näidatakse postkaarte, mida inimesed PostSecretile saadavad. Need on anonüümsed ja sisaldavad inimeste saladusi..mida nad muidu ei räägiks. Vahest on lõbusaid, aga tihti väga kurbasid.

Teisipäeval ma jooga tööle ei läinud. Candice asendas mind. Selle asemel läksime Guelphi metsa. Sinna samma kus Minds eye´d filmisime. Ilus päikseline päev oli ja ma ei olnud looduses suvest saadik olnud. Sügis on Kanadas eriti ilus, sest nii palju puid ja erivärvilisi vahtraid ja teisi puid. Metsas siis filmisime üht lühifilmi. Veronica, 13 aastane, tahab saada sisse filmikooli keskkooli. Sinna kandideerib 800 ja valitakse 200. Ta pidi selle jaoks ise lühifilmi kirjutama..ja näitlema..jne. Ma mängisin kurja võõrasema. Ja Tom oli mu mees :). Ilusti sai kõik tehtud. Siinkohal tuli meelde,et eelmine kuu filmitud lühifilm on nende inimeste poolt internetti üles pandud. Need kontori inimesed mitte ei fänna staare, vaid hoopis staarifotograafe,

Kolmapäeva õhtu oli viimane õhtu kui Hunde oli Guelphis. Mängisime Call of Chuhulu mängu. See selline rollimäng, millest kunagi kindlasti olen blogis kirjutanud. Seekordseks kohaks oli 1920 aastate venemaa. Ja vampiir. Kelleks oli 5 aastane tüdruk. Selline suhteliselt kõhedaks võttev teema oli. Jäin lõpus põrandale magama. Ma viimasel ajal iga päev nii väsinud. Sügisväsimus ilmselt. Peaks rohkem juur ja puuvilju sööma.

Käisin täna joogas. Nüüd kohvikus. Tom on jälle ära see nädalavahetus. Seekord Ottowas. Aga ta võtab mind ülejärgmine nädalavahetus tööreisile kaasa. Ottowasse. Näen siis ka Kanada pealinna ära. Homme ja Pühapäeval on Pier1 töö päeva ajal. Aga püüan homme hommikul varem ärgata ja kodustele helistada. Õde ja ema mul Tais. Olen pilte näinud, neil seal päris vägev! Õde kallistas tiigreid. Ja nüüd nad Krabi saarel.

Olge nunnud
Teie Annu

1 kommentaar:

Marc-Antoine ütles ...

Kui helistad sinu perekond, sa teed sinu Challenge of the Day!