pühapäev, 27. november 2011

Ottawa reisist

Et siis eelmine pühapäeva õhtul sõitsime Tommi, Sochi ja Nickiga Ottawasse. Kuskil 5 tundi kestis sõit. Nad sinna tööasjus, et Royal Canin koera-kassi toidu firmale filmimis tööd teha. Esmaspäeval läksid nemad filmima ja mina linna peale kõndima. Õues oli miinus 5 kraadi. Täitsa krõbe ilm. Mul polnud ei kindaid ega mütsi. Aga õnneks päike paistis. Ilus linn see Ottawa. Selline Küla moodi. Seal on aastaringne turg. Tallinna raekoja platsi turu moodi. Lisaks on suured massiivsed valitsuse hooned ja panga hooned.

Eriti meeldis mulle üks vana hotelli maja. Ja kanali kohta sain ka palju infot. Et John By oli insener. 6 aastat läks aega ja tehti 202 km kanal. Kaitse eesmärgil,aga seda ei kasutatud kunagi sellel eesmärgil. Laus talvel saab seal mööda kanalit uisutada. Ilmselt järgmine talv saan mina ka uisutada. Käisin poodides ka natuke. Sain ilusa mustriga paksemad sukapüksid, mis kohe jalga läksid. :). Õhtul läksime sushit sööma.

Järgmine päev käisime kõik koos hommikust söömas ja kõndisime veel linna peal ringi. Seal igasuguseid väikse poode. Tagasi teel käisime läbi Lise and Deni poolt. Nad tommi lapsepõlve sõbra vanemad. Nad ammu mind näha tahtnud..ja ei uskunud tommi, et ma olemas olen :D. Koju jõudsime 2 aeg hommikul. Pidin juba 8 tõusma, et tööle minna.

Olen viimasel ajal nii väisinud. No tõesti. Isegi kui saan 9 tundi und olen unine. Ja siis päevad olid mul 3 nädalat hiljaks jäänud. Tegin testi 2 nädalat tagasi. oli negatiivne. Aga selle nädala kolmapäeval tegin õhtul testi ja see oli positiivne! Järgmine hommik tegin uue..ja see oli ka positiivne. Siis käisin verd andmas ja eile sain arstilt teada, et olengi ootamas beebit! Nii tore. Minust ja tommist saavad vanemad! Me oleme väga õnnelikud ja tahame oma rõõmu maailmaga jagada! Laps peaks sündima Juulis ;)


Teie Annu

3 kommentaari:

M!na ütles ...

Nüüd siis tead, millest see väsimus;)

Elina ütles ...

Niii lahe - palju palju palju õnne!
Nii ilus aeg, et tuli praegugi igatsus kõtu järgi :)

enetimm ütles ...

Palju õnne!!!