pühapäev, 13. november 2011

Ilusat isadepäeva

Täna on Eestis isadepäev. Kanadas on see suvel. Helistasin skype telefonilt issile. Väga tore oli üle pika aja rääkida. Tal läheb hästi! Lõpetas just õpingud ärivallas! Tubli issi!

Eelmine pühapäev kokkasin ilusti nädalaks ette. Täna on ka pühapäeva..ja see kokkamine mul veel ees. Siin paar pilti toiduainetest.

















Nädal oli tavalist laadi. Töö ja töö. see nädal olin kokku 3 korda Pier1. Osadel töötajatel eksamid koolis, seepärast sain mina palju töötunde. Kolmapäeva õhtul oli meie iga kolmapäevane naabrite juures viibimine. Seekord tegi Luke Stew  - ehk siis eesti keeles oleks see vist ühepajatoit. nii ta mulle tundus. Segu juurviljadest ja kartulist ja lihast. Magustoiduks tegin mina ahjuõunu (keegi neist polnud neid varem niimoodi söönud) ja kõrvale jäätis ja halvaa ja natuke värsket ingverit.





Reedel õhtul läksime tommiga Niagarasse. Sain ühe veebilehe kaudu väga odava majutuse. Me pole ammu kahekesi kuskil käinud..ja nii see oligi meie väike reis. Hotellituba oli normaalne. Natuke kummaline, seal oli mullivann elutoa nurgas. Vaatasime palju Smallville ka. 100 episood oli nii kurb..ja Lexmas ka. Laupäeval sõitsime kose juurde..ja siis sõitsime Niagara-On-the-Lake piirkonda. Käisime kohalikul turul ja väikeses kohvipoes. Tore reis oli kokkuvõtteks.














Ma olen oma veebilehe tegemisega üsna kaugele juba jõudnud. Annan näha kui täitsa valmis on :)

Kommentaare ei ole: