pühapäev, 30. oktoober 2011

Kanada lõbustuspark ja Halloween

Eelmise pühapäeva õhtul läksime tommiga Canadas Wonderlandi, ehk siis Kanada suurimasse lõbustusparki. Seda on suvel kindlasti põnevam külastada, sest siis on veepark ka avatud..ja pole külm! Aga iga aasta on oktoobri nädalavahetustel park avatud ja lisaks atraktsioonidele on seal Halloween Haunt   - ehk siis Halloweeni puhul on ehitatud erinevaid õuduste majasid. Mulle jäi kõige rohkem meelde Terror of London. Nii hästi oli järgi tehtud inglise pubi..ja inimestel olid super kostüümid seljas. Kui majja sisse lähed siis inimesed oma ette seal räägivad ja üritavad sind hirmutada. Katsuda nad ei tohi..aga jälitada ja jõllitada küll. Ma hoidsin alati tommi käe alt kinni kõvasti..ja tihti läksin paremalt vasaku käe alla. Ma olen kergesti hirmutatav. hehe. Kõige jubedam oli hullumaja majas...seal oli igasuguseid koos.

Majade vahepeal külastasime kokku kahte atraktsiooni. Esimene oli "drop zone"..või siis "drop tower". Ma läksin julgelt poistega kaasa (meiega tulid kaasa Kaylan ja ta mees Ryan. Kaylan on tommi parim sõbnranna ülikooliajast). Kaylan keeldust minemast. Mõlesin, et no kui jube see ikka saab olla. istud sisse ja see tõstab sind 71 meetri kõrgusele ja siis korraks saad ilusat vaadet imetleda kui äkki see masin kukutab sind alla. Ei ole tegu lihtsalt laskumisega..lihtsalt kukud alla  - vabalangemisega. üle 100km tunnis. Huh. võttis väga kõhedaks. Mõtlesin et nüüd on maks kopsus :D

Teine atraktsioon oli Behemoth  - Hiiglane. Kanada suurim, kiirem ja kõrgeim ameerikamägi. Mõtlesin jälle et pole hullu. Aga siis tom ütles et ta pole kunagi esimeses reas istunud. Ja nii me siis olimegi esimesed. Kõrvuti, aga esimesed. Esimene langus oli 75 kraadise nurga all. Et mitte otse alla..vaid alla ja mäe sisse :D. See oli samamoodi 70 meetri kõrgusel. Üles alla üles alla. Õnneks pea alaspidi ei olnud. 125km tunnis. Huh. Karjusin terve aja :D..sest ma tõesti läksin sellele atraktsioonile mitte midagi teades.. Aga saime hakkama. Pilt ütleb kõik!

See nädal käisin meie kunagise stuudio praktikandiga väljas, mu sõbra Pauli bändi vaatamas kolmapäeval. Reede päeval oli lunch-up Guelph jälle. Ehk siis kord kuus on korraldatud lõuna inimestele, kes elavad Guelphis ja kasutavad twitterit. Nad põhiliselt väike firmade omanikud..või inimesed kes on firmas suunatud sotsiaal meediat kasutama. Väga lahe oli jälle uusi inimesi näha. Et igapäevaselt võib suhelda küll, aga nüüd on näha, milline inimene tegelikult välja näeb :).

Reede õhtul oli Thomas Wright´i sünnipäev. See aasta oli riietumisstiiliks videomängude tegelased. Mul ei olnud miskit plaanitud ja sain kogemata ühe pidulise kostüümi kes välja tulla ei tahtnud. Olin Super Mariost see okkaline kilpkonn. Tom ja Jess olid kilpkonnad ja nende sõber oli see pilveke kes okkalisi kilpkonni välja viskab. Läksime välja tantsime..aga muusika oli üsna jama. Nii et mina ja Candice läksime päris vara koju ära.

Laupäeva hommikul käisime Nathaniga turul ja ostsin jälle suure koti Honey Crisp õunu. Need nii head! Ta viis mind tööle ka. Pier1 ei tundugi enam nagu töö..sest seal on tore. Toredad inimesed ja lõbus koos asju müüa. Ei pea väga ajusid ragistama. ..hehe. Paul ja Britney tulid mulle tööle järgi ja läksime kõrvitsat uuristama. Siin maal kõik teevad kõrvistatest erinevaid kujundeid. Maksime 5 dollarit ja selle eest anti kõrvits, vahendid ja koristati laga ka ära! Tegime täiesti tavalise Jack- O Laterna!. Mul oli ammu plaanis Halloweeniks olla Marilyn Monoe. Britney tegi mulle lokid ja kasutasin oma suvekleiti, sest sel sama lõige. Sünnimärk põse peale, kaelakett kaela ja valmis. Läksime niisama natukesed välja, kuulasime tuttavad bändi ja mitte väga hilja läksin uuesti tuttu. Mul mees Winnepegis. Üks mess seal. Ta alles esmaspäeva õhtul tagasi.

Täna, ehk siis pühapäeva õhtul on jooga stuudios nendele väike istumine, kes katsumuse läbisid. Mina seekord ebaõnnestusin. Anname välja auhindu - raamatu, joogamati, rätiku..jne. Usun et tuleb tore väike istumine ja auhinnatseremoonia. Peale seda kavatsen teha suurpuhastuse oma toas. Ja uus töönädal saabki alata...

Teie, Annu

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

suurepärane,sa oled kui monroen .tsau