laupäev, 26. märts 2011

Talv tagasi

Meil oli siin mitu päeva väga kevadine. Isegi 15 kraadi sooja ja kogu lumi sulas. Läksin siis kevadõhtul magama ja ärkasin üles lumetormi hommikul. Öösel tuli 10 cm lund maha ja sadas terve päeva juurde. Selliseid asju meil siin juhtub väga tihti. Hihi. Ma ei kurda aga väga paljud on talvest üdini tüdinenud. Kevadet tahaks küll, aga meil siin tavaliselt läheb otse väga palavale suvele üle...kevadet ainult paar nädalat. näis mis see aasta toob. Tahaks küll töölt koju hakata jalutama :).

Mul nüüd väike paus blogimisse jäänud. Olen väga hõivatud olnud igasuguste muude asjadega. Maskoti töö läks hästi. Osad lapsed on hästi nunnud "I love you lion (armastan sind lõvi). Aga leidub ka selliseid " I know you are not real" (ma tean et sa pole päris). See on selline vanus kui avaldatakse oma arvamust ja veel ei mõelda selle peale et on olemas pisemad kes ikka usuvad. Kokku oli meil 7 päeva jooksul 11 etendust. Enamik Toronto raamatukogudes, kaks Fort Erie´s , üks Collingwoodis, üks Midlandis. Nädala lõpus käisin veel Jessiga kinos (Spenceri hästi nunnu tüdruksõber) Limitlessi vaatamas. Ja laupäeval peale tööd käisin Irene (tädi anna lapsepõlve sõbranna) tütre Sara sünnipäeval. Väljas oli see suur kuu, mida 20 aasta pärast jälle näeb.

See nädal oli ka kreisi. Teisipäeval oli meil stuudios " Business after 5 " üritus, kus erinevate äride esindajad tulevad kokku et suhelda oma vahel. Iga kuu korraldatakse seda üritust erinevas äris. Seekord oli see meie stuudios. Eelnevalt koristasime väga palju ja muretsesime toitlustaja ja siis üks Barry sponsoreeris veiniga. Tal Guelphis Town Winer veinikoda. Inimesi tuli kohale üle saja (tavaliselt ainult 30-40) ja nad siiani räägivad meie stuudiost. Oleme nüüd Guelphis teada ja tundud ja tööd tuleb sisse aknast ja uksest... Kui kõik külalised olid lahkunud pidid stuudio liikmed aitama Barryl väljavalatud veini juua. Oli üks lõbus õhtu. Synn stuudio tüdrukute klubi sai ka loodud see õhtu.

Eile, neljapäeval käisin arsti ülevaatusel. Üsna tavaline värk. Pean veel verd andma aga muidu peaks minuga kõik korras olema. Mul on võimalus allergiatest ka teha..aga kahjuks see on raha eest. Eile õhtul õpetas tom mulle filmimonteerimist Vegas programmiga, millega oma "vabatahtliku oranisatsiooni" video pean 1 aprilliks valmis saama. Selle eest on tasu ka Guelphi linna poolt. 400 dollarit :). Mida osavamaks monteerimisel saan seda suurem on mul võimalus veel kõrvale lisatööd saada!

Aeg monteerima hakata. on reede õhtu ja üle pika aja olen taas kohvikus. Tom läks neljaks päevaks Los Angelesse, seal on Veebiseriaalide auhindade jagamine. Laupäeval peavad nad teistele inimestele veel rääkima teemal " Kuidas nad veebiseriaalile alguse panid". Juba on 18 episoodi väljas ja järgmine neljapäev tuleb välja episoodi kus mina olen ka! 18 seletab kuidas kõik alguse sai! Loodan et olete ilusti vaadanud. 5 mail on kohalikus Galaxy kinos võimalus kõiki episoode järjest vaadata. Ja kui ma varsti peaks saama täpse käsikirja siis asun tõlkimise kallale ja loodan suvel kaasa tuua subtiitritega variandi :).



Olge kallid. Igatsen teid kõiki. Isegi oma kõige teguderohkemal päeval leian aja et teie peale mõelda. 3 kuud on juba nii kiirelt läinud ja järgmised 2,5 kuud lähevad ka ilmselt lennates :)

Musi!!!

2 kommentaari:

enetimm ütles ...

Hei, vaatasin selle osa ära, milles oled. Pean nüüd algusest peale hakkama :) Edu Sulle!

Annika ütles ...

jeee!!

aga tulge kogu perega esilinastusele. Guelph pole nii kaugel teie juures ;).

http://mindseyeseries.com/season-one-finale-2/

edu on alati vaja :)