teisipäev, 8. märts 2011

Dekoreerimine vastavalt hooajale

Kui ma väike olin siin mäletan et korteris köögis oli meil nii, et kui oli kevad/munadepühad siis ema pani teised kardinad ja riiulit kattis ka kaunis kollane väike kardin. Elutoas kevadine laualina. Vahest ostsis ta murupea!. Kes ei tea mis murupea on, siis see on selline väike pruun kotike, kus on peal nägu. Sees on muld ja pealispinnal muru-seemned. Ja siis kui vaikselt teda kasta, hakkasid juuksed kasvama. Jõulude ajal on alati kuusk kaunistatud ja köögis jõuluteemalised kardinad ning elutoas vastav laualina.

Kuna mina töötan Pier 1 poes. (www.pier1.ca). See on ikka tõeline dekoreerimise-paradiis. Inimesed ostavad erinevaid lauanõusid kokku. Näiteks laua katmisel on neil Tablerunner, ehk siis selline kitsas laualinariba, mis läbib laua keskelt. Näiteks laualinu meil valikus ainult 3, ülejäänud on kõik need ribad. Nõude alla käib kas neljakandiline või ümmargune linik. Ehk siis nii palju linikuid kui palju on inimesi. Ja taldriku alla võib omakorda sellise plasmassist või muust materjalist aluse panna. Järgmine komponent on suurätik/serviet. Ja see keeratakse Napkin Ring - suurätiku sõrmuse sisse. Ja tegu pole tavalise suure sõrmusega, küll on seal peal lill või liblikas jnejne.



Jätan hetkel pooleli lauakaunistamise koha pealt. Kuidas teie kaunistate söögilauda vastavalt aastaajale - pühadele? Kuigi mulle tundub see kõik natukese liialdamisena, siis tegelikult usun, et ükspäev olen ise ka nende hulgas seal...siis kui mul oma maja on :). (Meil ühel töötajal 11 erinevat lauanõude komplekti)

Mu ema on tegelikult väga hea dekoreerija. Kui te mu maamajas olete käinud, siis saate osa tema isetehtud kollažidest ja igasugustest muudest dekoratsioonidest seinal ja riiulil jne :). Ja lõpetuseks neile, kellel talvest natuke väsimus on - kevad  ja lihavõtte pühad on tulemas - meil poes juba on ;)

Kommentaare ei ole: