teisipäev, 5. aprill 2011

Ära räägi lollust ja ärge tehke halba..

Nii lauldakse ühes Eesti loos. Mõni koht seal loos võttis kananahale. Vist tuli väike koduigatsus peale. Tahaks õele toeks küll olla...aga füüsiliselt ei saa. Oled väga tubli õeke - You Rock!

Eelmine nädal möödus mul järjest oma video kallal nokitsedes. Ja nüüd lõpuks sain valmis. Panen natukeseks ajaks Youtube ka. Aga mitte kauaks,sest immigratsiooni tädi ei tahtnud et seda kommenteerima hakatakse. Ütles et inimesed kommenteerivad igasuguseid jubedusi. Arusaadav. Andke teada mis arvate. Sain täna tagasisidet ühelt mehelt kes neid üle vaatas - "I had the pleasure of a sneak peak today at the volunteering videos. I thought I'd let you know what a GREATjob you did for Immigrant Services. Not only was it nicely shot and edited but I found it very welcoming, comforting, relaxed - exactly the kind of tone you want to set for Immigrant Services. It was clear your heart was in it. FANTASTIC first project!" Et siis lühidalt jäi ta väga rahule :).



See nädal oli tähtis ka tommile sest ta muusikal nägi lõpuks lavalaudu. Käisin vaatamas reedel ja laupäeval. Ta on ikka nii talendikas. Laulab..näitleb..töötab.. :) Minu kallis. Alguses mõtlesin et on tobe lilli viia. Aga siis ikkagi viisin ja ta oli nii õnnelik..et koguaeg ainult nuusutas ja käis teiste ees uhkustamas. Laupäeval viisin paar õit tüdrukutele kellega olen tänu muusikalile sõprannadeks saanud. :).

Esilinastus ka esimene Mind´s eye episood, kus ma olen. Olen küll tausta-näitleja, aga ma pole väga tavaline kohviku külastaja...tegelikult olen "ingel - undercover".



Ja viimaseks selline uudis et mu jooga stuudio boss Tom ütles et ta tahaks et ma hakkaks ta jooga stuudio manageriks, ehk siis juhatajaks..või noh selleks kes asju ajab. Ja ta täna ütles et see oleks täiskohaga. Näis mis saab. see nädal mingi õhtu saame kokku ja räägime asjad selgeks..et mitu tundi nädalas jne :). Äge igaljuhul. Aga kui ei saa sinna, pole hullu, sest Pier1 on üsna lahe olnud viimasel ajal :)

2 kommentaari:

Marit ütles ...

nii lahe et kõik asjad vaikselt hakkavad paika loksuma täpselt nii nagu ise seda tahad. edu ja varsti juba eestis näeb:D

enetimm ütles ...

Väga kenasti kokku pandud video! Tubli oled! Kommenteerimiste koha pealt, kas ta kardab Youtube'i kommentaare? Sest seal saaks selle maha lülitada. Ja oled niikunii ainult nendele avanud, kellel link on.

Edu Sulle!