laupäev, 12. märts 2011

Lemmik kuum jook

Paar nädalat tagasi avastasin enda jaoks Rohelise tee Matcha pulbriga tehtud latte. Ehk siis koosneb see kuumutatud piimast ja rohelise tee pulbrist, millel on tervisele väga palju häid omadusi. Aga kuna see on peaaegu kõige kallim jook menüüs (tüdrukud, kes siin töötavad kutsuvad seda Green Gold Powder/Rohelise kulla pulberiks) Eelmine nädal otsustasin, et ainult kord nädalas luban endale seda kallist-head asja.  - Ja nädal ongi möödas..mmm...hetkel rüüpangi seda. Palun alati hästi kuuma teha,sest kui see maha jahtub on nagu oleks soe magus piim..hehe. Ja täna oli Aubry viimane tööpäev siin ja kui maksma hakkasin ütles ta - ära muretse, toon sulle lauda. :). Oli põhjust oodata nädal aega ;)

See nädal olin väga õnnelik et suutsin ennast spordiklubisse vedada. Olen nüüd nii kaua ainult joogat teinud et too on unarusse jäänud. Aga võtsin end kokku ja Voilaa. Nii lahe oli seal. Esimest korda Zumba ja siis tegin veel BodyVive otsa ka. Zumba on ülimõnus. Need tšatšatša´d ja puusaliigutused meenutasid mulle Katrina trenni, üks tore naine, kes mu lemmik oli Almer Jansu tantsustuudios.
Kindlasti lähen tagasi. Mu spordiklubisid on Guelphis kaks tükki. Goodlife fitness. Üks neist 10 minuti bussisõidu kaugusel ja teine on kaubanduskeskuse allkorrusel. Ehk siis peale tööd saan sinna 1-2 minuti kiirusel. Kahjuks mul pole iga nädal sama töögraafik et saaks plaanid paikka panna aga 1-2 korda nädalas peaksin ikka käia saada.Alustan vaikselt. Et märtsis 1 korda..ja aprillis 2..jne :)

Nüüd tuleb nädal aega Pier 1 puhkust. Täna oli viimane päev enne puhkust. Müüsin ühele naisele tugitooli, kaheriiuliga kapi, lambi ja voodikõrvale väikse sahtliga laua. Kokku 1500 dollarit, (1153eur/ 18000 krooni). Andsin oma osa ja võin nüüd puhata. Aga miks mul siis nädal vaba? Absoluutselt pole vaba...isegi palju pikemad tööpäevad..ja järjest 7 päeva. Nimelt on siinsetel koolilastel March Break, ehk siis märtsi koolivaheaeg. Ja tänu sellele on MusicWithBrianil igaks päevaks 1-2 showd planeeritud ja mina koos Candiciga ja temaga saame siis järjest lapsi lõbustada :).  Ja emme - ma saan nädal aega lõvikostüümis olla :D

Olge tublid!

Kommentaare ei ole: