teisipäev, 1. märts 2011

Algaja filminäitleja.

Tegelikult pole tegu pika filmiga, vaid lühifilmiga. Aga miks alahinnata lühifilme? Eestist pärit Tanel Toom oli nomineeritud selle aasta oskarite jagamisel. Kahjuks ta ei võitnud, aga olla 5 nomineeritute hulgas kogu maailmas? super! Eelmise nädala reedel oli siis ühe stuudio liikme Alaina kirjutatud lühifilmi filmimine. Mina sain arstiõe osa. Ja mul oli üsna sõnalist osa...ning palju ka kehakeele väljendamist. Tegu on üsna kurvameelde teoga, aga saime hakkama. Kui pilte saan, siis lisan blogisse ja kui video ise valmis saab, siis püüan ka korraks nähtavaks teha. Ma ise põnevil..aga natuke kardan ka, sest ennast ekraanil näha on natuke hirmutav..hehe. Aga filmitegijad jäid mu näitlemisega rahule ja Alaina ütles isegi "you were amazing" eks siis näe :).

Veel üks hea uudis - sain tänu tommi ema sõbrale omale perearsti! Mrs Morrison. Käisin juba eile seal ja täitsin paberid ära ja nüüd võin iga mure puhul tema poole pöörduda..mitte et mul palju mureid oleks, aga see et mul arst olemas on, kelle juures tasuta käia on super hea!! Ravimite eest peab siiski ise maksma. Kui ma ükskord täiskohaga töökoha saan ja seal piisavalt kaua töötan, siis üks hetk hakkavad boonused kehtima ja on võimalik saada 100% ravimite kindlustus...ja 90% hambaravi kindlustus. Kanadas on hambaravi muidu alati maksuline...ka lastel ja noortel!

Teisipäeval olin ise filmi-lavastaja rollis. Koos Spenceriga, kes filmis ning Aaroniga, kes oli helimees, läksime immigratsiooni organisatsiooni majja Guelphis. Ja intervjueerisime 3me erinevat inimest. Igal aastal stuudio liikmed teevad erinevatest vabatahtlike organisatsioonidest videoid, et neid kõik koos ühel suurel hommikusöögil vaadata. Kohale tulevad palju Guelphi firmad ja tähtsad inimesed. Minu oma räägib vabatahtlikest kes immigrantidele arvutit ja internetti kasutama õpetavad. Igal teisipäeval käivad nad koos. Nüüd jääb mul üle lühifilm kokku monteerida, mida Tom pidi mulle õpetama.

Pühapäeval vaatasime tommi emaga oskareid. Ta viimasel ajal õpib jõuluks saadud sülearvuti peal internetti kasutama. Hakkas mulle rääkima,et facebookis hakkas temaga üks Eesti mees rääkima. Oli talle rääkinud kui ilus Eesti on ja miks seda peaks külastama. Ta oli mehele omakorda rääkinud,et ta poja-naine on eestlane jne. Hakkasin siis ta sõbralistist eesltast otsima..aga ei leia..ja ei leia. ja siis äkki avastasin et tegu oli hoopis videoga, mille oma profiili lisasin. Video kus Eesti president räägib inglise keeles Eestist ja miks seda peaks külatama :D . Vot selline nali siia lõppu ;)

Kommentaare ei ole: