teisipäev, 22. veebruar 2011

Ilmavana tembutab.

Kuulsin, et Eestis ikka kõvasti külmakraade. Meil siin laupäeva varahommikul sadas vihma ja siis äkki läks külmaks, nii et suured maanteed suleti ja meie Tommiga ei saanudki Hunstville suusa/lumelaua reisile :( . Olin üsna väga kurb, sest ma nii nii väga ootasin seda nädalavahetust. Aga siiski veetsime selle päeva koos. Käisime Eggceteras, jalutasime supermarketis (ostsin voodilina), ostime mitu-mitu kilo külmutatud kanafileesid, mängisime scrabbelit Red Brick kohvikus ja päev lõppes sellega et vaatasime 4 episoodi Smallville telesarjast.

Valentinipäeva üllatus oli, et ta viis mind lõunale ühte restorani, kus ta kunagi töötas. Aborfoyle Mill - selline vanaaegses stiilis hubane koht. Caesari salat oli maailma parim - ehtsa peekoni ja asiago juustuga. mmm... Veetsime seal üle 2 tunni. Aeg läks lennates!!

Olen nüüd üle pika aja uuesti kinos käinud. Brentiga vaatasime "Just go with it". Väga naljakas film oli..meile mõlemale meeldis. Racheliga vaatasime "No Strings Attached"  ja mulle see suurt elamust ei pakkunud. Tegemist oli komöödiaga aga ma naersin ainult ühe koha peal.

Pühapäeval oli Orsi viimased jooga tunnid. Tegin tema austamiseks topelt. See teine tund oli vaikne...lihtsalt pidi jälgima teda, millal poos vahetus.Ta nüüd läinud...teise Kanada otsa. Kahju...ta oli nii tore... Aga eks ma üks päev külastan teda seal!

Täna on meil Kanadas, Ontario osariigis Family day, ehk siis Perekonnapäev...või lihtsalt vaba päev. Kõik poed ja kohad on kinni. Pidin täna maskoti tööd tegema, aga Brian jäi kõhugrippi ja jäi ära...

side.lõpp.

Kommentaare ei ole: