kolmapäev, 6. oktoober 2010

Täiuslik nädalavahetus selja taga :)

Mis siis teeb äsja möödunud nädalavahetuse minu jaoks täiuslikuks? See et sain palju aega oma kalli Tommiga veeta! Reedel pidi mul vaba päev olema aga hommikul helistati ja kutsuti tööle. Läksin ka - mis siis et ainult 5 tundi und sain. Pidin juuksuri aja ka ümber sättima ja ainuke vaba aeg laupäeval oli 8 hommikul - võtsin siis selle ka. Nii et reede õhtul sain ka ainult 5 tundi und.

Laupäeval läksime Amanda pulma. Meie lauas olid kõik stuudio inimesed ja üks paar kellega veel ühes pulmas koos oleme käinud - fun inimeste laud :). Sai palju söödud ja tantsitud. Ainuke jama asi oli see et tundsin end vahepeal väga haiglaselt - aga väike rohi ja juba oli hea olla. Pühapäeval läksin tööle ja sain jälle ainult 5 tundi und,sest jõudsime pulmast alles kell 3 öösel tagasi. Tööl oli väga haiglane olla. Kell 3 sain minema. Pidin Orsi juurde külla minema..aga haiguse pärast ei läinud. Istusin Starbucksis ning Evelin oli samal ajal internetis ja meil tuli kokku 2 tunnine skype vestlus. Nii tore oli üle pika aja Eesti keelt rääkida ja video pildist kallist sõbrannat näha!! Ja siis kella 6 aeg tuli Tom mulle järgi ning kuna ta oli ka haiglane, läksime koos Golden Basilisse suppi sööma. Seal mu lemmik Tai Vürtsine Nuudli Supp - täpselt sellise maitsega suppi pole ma kuskil mujal Tai restoranis veel saanud! Ja peale söömist läksime toidupoodi kui sain nii mõndagi hommikusöögiks ja lõunaks, sest see nädal mul esimset korda 6 tunnine vahetus, millest 30 minutit on lõuna!

Nüüdseks olen siis 3 päeva järjest tööl käinud ja ikka pole päris terveks saanud. Õhtuti on hea olla, kui istun või pikutan..aga nii kui tööle lähen hakkab halb, sest ma seal jooksen ringi..või jalutan. Nohu ja köha pole..on pea valu ja silmamunad valutavad ja palaviku tunne on. Loodan et homseks on parem sest lähme ju New Yorki 5eks päevaks! Loodan kellegilt  foto kaamerat ka laenata!

Mulle endiselt väga meeldib tööl käia ja mu boss korduvalt on õelnud et ma olen väga usaldusväärne ja see et ma alati kohale tulen kui neil vaja on - annab mulle kindlasti rohkem tunde juurde :). Ehk siis on nad minuga väga rahul! Jehuu!! meil juba jõuluasjad müügil :P Kuuselõhna pood täis!

Teie Annu!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mõnusat New Yorgi nautimist sulle ja Tommyle :)

marge

Eliise ütles ...

mis te ny teete ??:P

Annika ütles ...

Lõbureis see pole. Seal on ka suur mess...sarnane selle toronto omaga. võid vaadata

http://www.newyorkcomiccon.com/

aga usun et ikka saab lahe olema. olen nüüd tervem ka :) kuidas tervis?