pühapäev, 24. oktoober 2010

Vihma kallab

Täna on päev läbi sadanud..ja lubab kogu nädalaks. Eesti sügise tunne tuleb peale - aga Eestis tegelikult juba lund maas. Naljakas et nii vara. Tundub et tuleb jälle lumine talv. Ja kõige parem on see, et me Tommiga Eestisse. Ilmselt 20dets-9jaanuar. Näis. Tööjuures andsin need kuupäevad sisse. (pildi leidsin internetist - sügisene vaade Torontole.

Eelmine pühapäev oli väga tore päev. Ärkasin vara - kell 6, et 7meks tööle minna. Meil oli jõulu asjade ülespanek. Enne avamist ja peale sulgemist. Juba 12 oli minu vahetus  läbi. Käisin mitmes toidupoes ja sain igasugust toidupoolist, et töönädalaks ette valmistuda. Kodus Skypesime Krissuga mitu tundi!! Lõpuks ometi on tal veebikaamera ja sain näha mu miki hiirt :P. Miki hiir sellepärast, et ta mikrofon on selline pehme must pallike, mis nina kohal on :). Enne seda sain veel Gunnale ja Nanale helistada. Vanaema on üle pika aja jälle operatsioonile minemas. Keemiaravi ei olnud piisav et uuesti tekkinud vähirakke hävitada. Aga ta on tugev tots - saab hakkama ja elab veel pikka aega et minu lastele vanavanaema olla :)!! Õde ütles eile et operatsioon läks hästi!. Kokkuvõtteks kokkasin: spargeli-parmesani frittata (ahju-omlett); hakkliha-korma (see selline india vürtside segu); riisi; porgandi-mandariini salati. Poest sain veel kuumsuitsu lõhet millega leibu sõin igaks hommikuks. Hea kodune tunne tuli peale

Teisipäeval käsime racheliga Öökulli filmi vaatamas. Väga tore film, aga mitte just eriti lapsesõbralik. Rõhk on sõnal "Warrior-Owls" ehk siis Sõdalane-Öökull. Üks laps minu taga reas nuttis üks hetk. Mulle on öökullid väga meeldima hakanud :)

Neljapäeval oli mul flex-vahetus (ehk siis pean tund enne vahetuse algust helistama, et kas neil on mind vaja) ja seekord õeldi et " naudi oma vaba päeva" Läksin Spenceri ja Tommiga kaasa ta uuele autole järgi. Meie perel on nüüd uus liige. VW Jetta. Väga ilus on. Me pole ikka veel harjunud, selline tunne nagu sõidaks rendiautoga ringi. Diislit ei kulu peaaegu üldse.. nii ökonoomne.

Rohkem polegi väga millesti rääkida. Tööl läheb ikka veel hästi. Järmine nädal ma ei saanud väga palju tunde, loodan et mida lähemal jõuludele, seda rohkem töötunde saan.

Teie Annu

2 kommentaari:

Moonika ütles ...

Nii tore, et Sa oma tegemistest kirjutad. Ma kogu aeg loen suure huviga :)

Kas sa oled endale fotoka ka saanud? Nii ootaks rohkem Sinust ja Tommist pilte ;)

Annika ütles ...

saime stuudio kaamera parandusest tagasi. ehk tuleb rohkem pilte, aga facebooki tegin albumi New Yorki reisist..seal peaks meist paar pilti olema :)