pühapäev, 26. september 2010

Ilusat sügise algust :)

On laupäev ja 6 päeva järjest tööl oldud. Teisipäeval pidi mul vaba olema, aga hommikul helistati, et keegi jäi haigeks, et kas ma ei taha tulla. Muidugi läksin ! Reede ja laupäevase vahetuse sain ühelt Tylerit, kes koolitööga kimpus on. Jalgade valu on üle läinud. Meil siin väga soe septembri lõpp. Iga päev olen lühikeste varrukatega töölt koju jalutanud. Umber 40 minutit kuni tund läheb rahulikult jalutades. Ilus vaade on ka - ülikooli territooriumist mööda ja siis "Kiiruse jõest" mööda.


Neljapäeval sai mul täpselt aasta sellest kui esimesse jooga tundi läksin :) Orsi õnnitles enne ja peale tundi :) Kui esimese päris palga kätte saan, siis soetan omale uue mati. See vana on sutsu nigel...ja spets puhastusvaheni hangin ka! Kui mul veel 2 kuud tagasi oli probleeme seljaga, ( usun et probleem on lapsepõlvest alates kui kandsin ühe-õla-koolikotti) siis nüüd tundub et on täiest korras. Muidu oli nii et vahepeal nagu parandas, aga siis joogas venitasin ennast liiga palju ja "vana haav" tuli uuesti lahti. Jehuu tervele selgroole! "Healhy spine - healthy life"  - "terve selgrood - terve elu". Saan pea maha pandud, nagu siin pildil. Selgroog peab täiesti sirge olema. Kummaline on see, et olen aasta aega käinud aga alles eelmine nädal avastasin kuidas kahte poosi õigemini teha :D.

Rääkides nüüd töö plussidest ja miinustest esimese kahe nädala põhjal

Plussid:

*Meil on väga toredad töötajad. Ka see üks vinguvam vahetusevanem on tegelikult väga tore inimene, lihtsalt natuke elus kibestunud (ei suutnud ülikooli eest maksta..ja nüüd on tal kõik sõbrad Guelphist ära kolinud)
*Meil on nii ilusad tooted - saab iga päev unistada ja peas oma unistuste kodu kujundada :)
*Mulle meeldib,et mu vahetus on alati päeval. Et ei pea vara ärkama ning tööpäev lõpeb piisavalt vara,et õhtul on aega muudeks asjadeks väga palju.
*Pole tegu toitlustusega - nõusi pesta küll enam ei sooviks. Põrandaid ka pesema ei pea. See kes viimasena lõpetab peab vist natuke koristama seal poes...aga mul pole veel õhtust vahetust olnud.
*Mulle meeldib klientidele rõõmu teha ja neid naeratamas näha. Olen saanud selgusele, et mu unistuste töö peab hõlmama inimesi ja nende aitamist. On olemas mitut tüüpi inimesi - kes on mõeldud töötama inimestega..ja kes mitte. Ma kuulund nende esimeste hulka
*Pood asub kaubanduskeskuses. Kõrval poeks on väga suur raamatupood Chapters. Ja nagu mõni lugeja teab, siis raamatupoed on mu lemmikud. Seal on isegi toolid, kus peal võib raamatuid lugemas käia. Ka ajakirju!!! Keskuse all korrusel asub Goodlife fitness exclusively for women. Mul on selle kaart olemas. Siis kui bussi kuukaardi ostan oktoobris, siis hakkan seal tihemini käima. Hetkel kannatab veel koju jalutada :)
*Ei ole istuv töö:
*Olen natuke sõbraks saanud kahe töötajaga. Terrah kutsus mind järgmisel suvel ta aias asuvasse basseini iga kell ujuma ( ma ju ammu juba mõtlesin,et võiks teada kedagi, kellel bassu oleks..siis oleks suvekuumus palju rohkem talutavam) ja Amy, kellel korterielamu all korrusel tasuta sisebassein :D. Ta veel tahtis minuga koos klassikalist muusikat kuulama minna ( mingi arvamuste kirjutamise töö). Ma olen 3 seda Daisy
tooli müünud ;) (ehk siis karikakra tooli)

Neid plusse on veel ja veel...

Miinused:
*Meil käiab makis ainult üks ja sama plaat :D. 3 lugu on mu lemmikud..ülejäänud on sellised painajad et öösel kui Tom koju tuleb kumiseb mul mõni neist peas " Ladies in blue.....ladies in blue....lalala"
*Kui Eestis on osades kohtades pandud norm kuuks, et kui palju raha eest asju peab ära olema müüdud, siis meil käib asi tundidega. Et 10-11ni peab olema müüdud 600 dollari eest..ja siis nii edasi. Vahest on 1-3 tunni vahel 2000 dollariline hüpe. Kahju on siis , kui inimesi eriti ei tule, näiteks on väljas halb ilm.
*Võiks ikka 6 tunnise vahetuse saada..ja vähemalt 5 korda nädalas - näis!

Rohkem ei tule hetkel ette.

Ja lõpetuseks oli meil töötajate ruumis seina peal väike kiituskiri. Seal juba eelnevalt oli 2 tükki. Aga nüüd oli kolm:
Annika!
Congrats on a fabulous start! Several customers have given me excellent comments about the way you´vetreated them...you make that emotional connection every time! 
Ash. ( see seesama vahetuse vanem kes mõndadele töötajatele ei meeldi)
Nii tore oli lugeda, et klientidele head meelt teen. Andis kindlasti motivatsiooni !!!

Reede õhtul käisin Rahceliga väljas söömas ja niisama üle pika aja jutustamas. Ja täna õhtu oli tore õhtusöök 
tommiga, nagu ikka laupäeviti :). Ja täna jalutasime tagasi kesklinna. Mõnus jalutuskäik!. Tom saab see nädal
oma uue auto kätte, sest Moby (meie valge töö-kaubik-auto) parandamine läheks väga kalliks. Uueks autoks 
Volkswagen Jetta, selle aasta mudel :). (Liisinguga ikka)

Olge tublid!!!

2 kommentaari:

Eliise ütles ...

loetud :D tubli oled väga tubli :D!!

Anonüümne ütles ...

Kle see jooga poos on ikka hämming kuubis, super tubli :) Töökoht tundub ka igati meeldiv, see on tore kui töö pakub rõõmu ja täpselt parim töö on inimestele ju pos. emotsioon kinkida :)
Jõudu sulle tegemistes!
Tuuli